FOTO - REUTERS
e dobré skóre majú aj tie z utorka.
Najmenšiu šancu zaujať majú naproti tomu správy zaslané v pondelok - otvorených je len 14 percent správ. Identické poradie dní v týždni ukázala aj ďalšia podobná štúdia od spoločnosti ExactTarget, ktorá zdôrazňuje najmä dobré výsledky piatkových správ. Ľudia ich nielenže častejšie čítajú, ale aj viac klikajú na odkazy v nich (pre počet kliknutí je však výhodným dňom na zasielanie e-mailov ešte nedeľa).
Odborníci "pondelkovú anomáliu" vysvetľujú tým, že po víkende majú ľudia nazhromaždených najviac nevybavených e-mailov, a tak každému z nich venujú menej času, než v iné dni. Štúdia sledovala len komerčné správy, podobný princíp však zrejme čiastočne platí aj pre všetky ostatné - ak chcete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa im bude čitateľ venovať, snažte sa neposielať ich v pondelok.
Autor: tb