SME

E-maily posielajte v piatok

Najvhodnejší deň na posielanie e-mailov je piatok. Platí to prinajmenšom pre komerčné správy - v tento deň ich totiž otvára najviac ľudí. Podľa štúdie spoločnosti eROI reklamné e-mailové správy zaslané v piatok číta v priemere až 21 percent ľudí, relatívn

FOTO - REUTERS

e dobré skóre majú aj tie z utorka.

Najmenšiu šancu zaujať majú naproti tomu správy zaslané v pondelok - otvorených je len 14 percent správ. Identické poradie dní v týždni ukázala aj ďalšia podobná štúdia od spoločnosti ExactTarget, ktorá zdôrazňuje najmä dobré výsledky piatkových správ. Ľudia ich nielenže častejšie čítajú, ale aj viac klikajú na odkazy v nich (pre počet kliknutí je však výhodným dňom na zasielanie e-mailov ešte nedeľa).

Odborníci "pondelkovú anomáliu" vysvetľujú tým, že po víkende majú ľudia nazhromaždených najviac nevybavených e-mailov, a tak každému z nich venujú menej času, než v iné dni. Štúdia sledovala len komerčné správy, podobný princíp však zrejme čiastočne platí aj pre všetky ostatné - ak chcete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa im bude čitateľ venovať, snažte sa neposielať ich v pondelok.

Autor: tb

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu