Je pravdou, že v poslednom čase sme sa prestali detailne venovať next-gen konzolovým titulom, pretože okrem onoho exotického nádychu to nemá na slovenskom trhu ešte žiaden praktický zmysel. Načo našu hernú verejnosť neustále informovať o grafickej superbombe, ktorá "onedlho" uzrie svetlo sveta, keď si ju u nás ešte nik nezahrá? Aj preto sa ešte primárne orientujeme na PC, aj keď je konzolám predpisovaná herná budúcnosť. Ak sa stanú lídrom herného priemyslu aj u nás, samozrejme sa pustíme do podrobného mapovania i krásných next-gen konzolových vôd. Dnes ale "na pár riadkov" od tejto taktiky upustíme a venujeme ich nedávno vydanému next-gen Xbox 360 titulu Ghost Recon: Advanced Warfighter(ktorého sa navyše s miernym odkladom dočkáme i na PC v lete). Nepúšťame sa ale do hodnotenia hry, len chceme uviesť, že znamená pre Ubisoft ďalší významný medzník v čoraz lepšie vyzerajúcej politike tohto pôvodom francúzskeho vydavateľa. GR:AW mal uzrieť svetlo sveta už počas minulého roku, no nestalo sa tak. Ubisoft hru odložil, pretože na nej chcel ešte zamakať, ale hlavne preto, že sa mu nepozdával počet majiteľov next-gen konzoly. Z taktických dôvodov sa teda rozhodol počkať na to, kým bude po svete viac rozšírená a všetko nasvedčuje tomu, že sa to oplatilo. Ghost Recon sa totiž stal najrýchlejšie pradávaným titulomv celej obchodnej histórii Ubisoftu. Po uvedení na trh v Severnej Amerike sa do pár dní predalo 240 000 kópií. O niečo menšie, ale stále rekordné číslo hra dosiahla i v Európe, kde sa za tri dni predalo 120 000 originálnych kusov. Čo viac, v niektorých krajinách sa titul stal doteraz najrýchlejšie predávanou Xbox 360 hrou. Dôsledok? Ďalší nárast hodnoty akcií Ubisoftu, a to rovno o 4 percentá. Nezdá sa, že by išlo o príliš vysoké číslo, ale keď si zoberiete, aké milióny sa v tomto biznise točia, 4 percentá z nich predstavujú naozaj slušnú sumu. Nezostáva než Ubisoftu zablahoželať. Snáď prachy zo zisku vrazia na správne miesto, teda do vylepšovania známych značiek či do zavádzania kvalitných nových.