Americký Unisys rozšíril plán predaja aktív

Americký podnik počítačových služieb Unisys rozšíril plán predaja aktív a predá 28 percent japonskej spoločnosti Nihon Unisys za viac ako 350 miliónov dolárov. Podnik to uviedol v tlačovej správe.

Minulý rok v októbri oznámil generálny riaditeľ Unisysu Joseph McGrath, že firma predá okrem jadra svojho podnikania závody, ktorých ročné tržby dosahujú okolo pol miliardy dolárov. Dôvodom je stratégia, v rámci ktorej sa Unisys chce sústrediť na podnikanie s vyšším rastom.

Tlačový hovorca firmy uviedol, že nový plán predaja v októbrových číslach nebol. Predaj aktív má Unisysu pomôcť vrátiť sa k zisku, firma za minulý rok vykázala čistú stratu 1,7 miliardy dolárov.

Aby sa Unisys vrátil do kondície, zruší 3600 pracovných miest, čím prepustí počítačového hardvéru nechá na externých dodávateľoch. Vývoj softvéru a technickú podporu podnik navyše presúva do zahraničia.

Predaj podielu v Nihon Unisys je prvou divestíciou od McGrathovho minuloročného ohlásenia predajnej stratégie. McGrath odmietol upresniť, aké ďalšie podniky budú nasledovať, napísala agentúra Reuters.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žena, ktorá močila na Korán, ohrozila bezpečnosť Slovenska

Na videu obvinenej Sheily Sz., kde vyzývala na boj proti moslimom, viala v pozadí slovenská zástava.

EKONOMIKA

Predražené predsedníctvo a kauzu Evka prešetrí NAKA

Na polícii bola vypovedať aj Zuzana Hlávková.

Neprehliadnite tiež

Jedinečné mikróby prežili v kryštáloch desaťtisíce rokov

Objavené organizmy sú úplne iné než tie v databázach. Niektorí spochybňujú, či naozaj pochádzajú z kryštálov.

Google a Microsoft neukážu weby pre nelegálne sťahovanie

Nový etický kódex platí pre vyhľadávače v Británii, či prekročí jej hranice dnes nie je jasné.

Ako by to vyzeralo, ak by všetci ľudia žili v jednej budove?

Stačí približne 180-tisíc ľudí, aby mala krytá budova vlastné počasie.

Na YouTube bude menej reklám, zrušia tie najdlhšie

Hoci reklamu na YouTube zatiaľ možno filtrovať, firma sa rozhodla zrušiť svoj najinvazívnejší reklamný formát.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 609
  2. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 8 087
  3. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 945
  4. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 863
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 544
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 352
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 5 114
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 5 080
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 072
  10. Jarné prázdniny pri mori? 3 058

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop