Dnes si bližšie predstavíme real-time stratégiu Alliance: Future Combat od vývojárskeho štúdia G2 Games, ku ktorej nám tvorcovia dodali okrem tlačovej správy aj 53 screenshotov, čo je už pekná várka a obrázky priamo z hry napovedia čo to o grafickom spracovaní taktickej stratégie. Alliance: Future Combat je taktická RTSka bez zdrojov surovín, ktorá sa odohráva vo veľmi blízkej budúcnosti, no väčšinu vojnového matrošu poznáme už dnes. Datuje sa rok 2008, vznikne jedna veľká organizácia zastrešujúca pochybné krajinky do jedného celku Democratic Republic of the North Dzombystan (DRND). To by bolo všetko pekné, len si k tomu primiešame zopár genetických pokusov, teroristické organizácie a musia začať pomáhať americké ozbrojené sily. Príbeh bude znovu klasickou pesničkou a stačí vedieť, že budete buď bojovať za dobrú stranu (AEGIS) alebo za zlých extrémistov v dvadsiatke úrovní. K tomu si pripočítame ovládanie futuristických dopravných prostriedkov, komando novej generácie alebo vylepšenú leteckú podporu. Alliance: Future Combat rozhodne nebude minimalistickou stratégiou, veď pod taktovku dostaneme spolu viac než stovku jednotiek. Medzi ďalšie oživenia patria snajperi, špióni alebo inžinieri. Pozerať sa budeme na rozdielne prostredia (mestečko, púšť, vrchy...) a aby to vyzeralo realistickejšie, počas bitky nás môže zastihnúť hmla, dážď alebo dokonca aj tma. Super. Príjemne znie možnosť ovládania jednotiek hlasom, ale potom sa na mňa vyrojilo obrovské množstvo tradične veľkohubých prehlásení typu: najdetailnejšie dopravné prostriedky v stratégii, super špeciálne vymoženosti typu sledovanie pomocou satelitov, laserom ovládané rakety alebo letecká podpora. Spíte? Verím, že vám ostalo aspoň jedno oko otvorené a mrknete sa ešte na obrázky. Vyzerá to na tuctovu RTSku z budúcnosti, ale ruku na srdce – od Act of War tu nič poriadne nebolo, takže i bez výrazných noviniek by sa Alliance: Future Combat mohol uchytiť.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: PR