SME

Prekvapil vás vyzváňajúci telefónny automat? Išlo o reklamu na T-Com

Spoločnosť Slovak Telekom v snahe podporiť značku T-Com na slovenskom trhu pripravila projekt pod názvom Vyzváňanie telefónnych automatov.


Do kampane, ktorá trvala od 6. do 8. marca 2006, bolo vybraných 2409 telefónnych automatov umiestnených na verejných priestranstvách po celom Slovensku. Pri zodvihnutí telefónneho slúchadla si náhodní okoloidúci vypočuli len hlásku – www.prekvapenie.com. Stránka bola presmerovaná na špeciálnu webstránku, kde sa od 8. 3. 2006 večer nacházajú tri rôzne závery nového TV spotu T-Comu, ktorý je pred svojím záverom prerušený. Okrem zhliadnutia troch alternatívnych záverov môžu zákazníci na stránke sami navrhnúť svoj vlastný záver a zúčastniť sa súťaže o zaujímavé ceny.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť Slovak Telekom pri telefonovaní na telefónne automaty použila svoj systém, tzv. autodialer. Ak zvoniaci telefónny automat nikto nezdvihol ani po piatich zazvoneniach, autodialer prešiel na ďalšie telefónne číslo v zozname vytipovaných telefónnych automatov. V prípade zdvihnutia zvoniaceho automatu, sa po vypočutí hlásky prerušilo telefonické spojenie a systém potom automaticky telefonoval na ďalšie telefónne číslo v zozname automatov.

Kampaň Vyzváňanie telefónnych automatov bola rozdelená na predpoludnie (od 06:30 do 08:30 hod.) a na popoludnie (od 15:30 do 17:30 hod.). Kapacita autodialeru je 40 hovorov súčasne. Pri priemernom čase 30 sekúnd na telefónny automat, autodialer telefonoval za minútu na približne 80 telefónnych automatov.

SkryťVypnúť reklamu

Okrem času zvonení bol každý telefónny automat v štandardnom pokojovom stave a k dispozícií pre volania. Z celkového počtu volaní bolo akceptovaných takmer 900 volaní, t.j. niekto telefónny automat zodvihol a vypočul si hlásku. Väčšina akceptovaných volaní bola z regiónu východné Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  6. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  7. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 073
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 617
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 921
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 437
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 827
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 603
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 267
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 865
SkryťZatvoriť reklamu