Do kampane, ktorá trvala od 6. do 8. marca 2006, bolo vybraných 2409 telefónnych automatov umiestnených na verejných priestranstvách po celom Slovensku. Pri zodvihnutí telefónneho slúchadla si náhodní okoloidúci vypočuli len hlásku – www.prekvapenie.com. Stránka bola presmerovaná na špeciálnu webstránku, kde sa od 8. 3. 2006 večer nacházajú tri rôzne závery nového TV spotu T-Comu, ktorý je pred svojím záverom prerušený. Okrem zhliadnutia troch alternatívnych záverov môžu zákazníci na stránke sami navrhnúť svoj vlastný záver a zúčastniť sa súťaže o zaujímavé ceny.
Spoločnosť Slovak Telekom pri telefonovaní na telefónne automaty použila svoj systém, tzv. autodialer. Ak zvoniaci telefónny automat nikto nezdvihol ani po piatich zazvoneniach, autodialer prešiel na ďalšie telefónne číslo v zozname vytipovaných telefónnych automatov. V prípade zdvihnutia zvoniaceho automatu, sa po vypočutí hlásky prerušilo telefonické spojenie a systém potom automaticky telefonoval na ďalšie telefónne číslo v zozname automatov.
Kampaň Vyzváňanie telefónnych automatov bola rozdelená na predpoludnie (od 06:30 do 08:30 hod.) a na popoludnie (od 15:30 do 17:30 hod.). Kapacita autodialeru je 40 hovorov súčasne. Pri priemernom čase 30 sekúnd na telefónny automat, autodialer telefonoval za minútu na približne 80 telefónnych automatov.
Okrem času zvonení bol každý telefónny automat v štandardnom pokojovom stave a k dispozícií pre volania. Z celkového počtu volaní bolo akceptovaných takmer 900 volaní, t.j. niekto telefónny automat zodvihol a vypočul si hlásku. Väčšina akceptovaných volaní bola z regiónu východné Slovensko.