O zaujímavé hry nie je ani dnes núdza, hoc si niektorí nostalgicky založení jedinci búchajú pästičkou do stola – prípadne teraz do mojej tváre. Jednoznačne sa objavujú aj príjemné projekty, stačí si spomenúť na strhujúci Fahrenheitalebo depresívny Shadow of the Colossus. Väčšina originálnych titulov sa však objavuje na konzolách, napríklad We Love Katamari. Na PC scéne prežívajú novátorské veci vďaka nezávislej scéne (Darwinia, Rag Doll Kung Fu), ale i tak je obdivuhodné, s akou razanciou sa dokážu predrať do popredia potenciálne hity ako napríklad Okamipre PS2. Zápletka síce nie je príliš originálna (treba poraziť zlého boha, ktorý vzal svetu farby), avšak prevedenie už za zmienku stojí. V podobe vlka bojujete proti nepriateľom a vraciate tak svetu farby, pričom dianie na obrazovke pripomína kaligrafiu. Vskutku originálnu grafiku si môžete pozrieť na nových screenshotoch. Konečne Capcom upresnil i dátum vydania. Pre Ameriku by mal byť záväzný júl 2006 a na európske trhy by Okami nemalo zavítať s veľkým oneskorením. S touto správou tak Capcom vyjadril snahu venovať sa s väčším dôrazom nejaponskému trhu, pretože v ňom cítiť potenciál. Ďakujeme pekne, že ste si nás všimli, hoc o Slovensko sa konkrétne určite nejednalo. Blížiaci sa atak na menej podporované trhy sa dovalí i vďaka Xboxu 360 a jeho pomerne príjemnému úspechu.