Slovak Telecom uvádza od marca na trh značku T-Com

Spoločnosť Slovak Telecom, a.s. (ST) bude od 8. marca tohto roka ponúkať svoje produkty a služby pod novou značkou T-Com. Spoločnosť sa zároveň zmení na spoločnosť holdingového typu a zmení obchodné meno na Slovak Telekom, a.s.

Spoločnosť Slovak Telecom, a.s. (ST) bude od 8. marca tohto roka ponúkať svoje produkty a služby pod novou značkou T-Com. Spoločnosť sa zároveň zmení na spoločnosť holdingového typu a zmení obchodné meno na Slovak Telekom, a.s.

Firma tak vstupuje do poslednej fázy zmeny obchodného mena a značky spoločnosti, keďže už v januári 2004 zmenila svoj názov z vtedajších Slovenských telekomunikácií na Slovak Telecom. Korporátna a obchodná značka v sebe zahŕňajú písmeno T, ktoré je spoločným prvkom operátora pevnej a mobilnej siete. Ako na utorkovej tlačovej besede uviedol prezident spoločnosti Miroslav Majoroš, náklady na rebranding boli vyššie, ako náklady na zmenu značky v roku 2004, sumu však bližšie nešpecifikoval.

Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je podľa Majoroša odrazom stratégie Deutsche Telekomu (DT), ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj širokopásmového internetu, produktov a služieb založených na IP technológiách.

„V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov, zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy,“ povedal Majoroš. Slovak Telekom bude predstavovať skupinu firiem, do ktorej patria spoločnosti Slovak Telekom, a.s., T-Mobile Slovensko, a.s., Zoznam s.r.o., Zoznam Mobile, s.r.o., ako aj RK Tower, s.r.o. Súčasťou spoločnosti Slovak Telekom, a.s. sú aj jej odštepné závody Rádiokomunikácie a Commercial Call Centre. Zmena korporátnej identity firmy sa však nedotkne Rádiokomunikácií a ani spoločností Zoznam a Zoznam Mobil.

„ST je jednou zo spoločností, ktoré sú inovačným ťahúňom skupiny DT. Sme radi, že Slovak Telekom ako skupina bude už čoskoro svoju príslušnosť ku skupine DT prezentovať aj vizuálne. Zo skúseností vieme, že pozícia telekomunikačných spoločností na trhu sa so zmenou značky trvalo posilnila. Svedčia o tom príklady úspešného pôsobenia značky T-Com v Chorvátsku a v Maďarsku,“ uviedol výkonný viceprezident DT pre dcérske spoločnosti v strednej Európe a člen predstavenstva ST Horst Hermann. Ako na tlačovej besede povedal minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič, v súčasnosti je vo svete podnikania nevyhnutné prispôsobiť sa globalizácii a využívať jej výhody.

„Som presvedčený, že medzinárodná značka T-Com prinesie pre našich občanov viaceré výhody, spojené s neustálym zvyšovaním kvality ponúkaných produktov a služieb. Nová značka bude prísľubom ešte úspešnejšieho pôsobenia spoločnosti, ktoré bude v prospech všetkých - zákazníkov, spoločnosti i akcionárov. Vítam, že Deutsche Telekom prehlbuje svoje pôsobenie na Slovensku, čo je v prospech celého telekomunikačného trhu,“ uviedol Prokopovič.

S najviditeľnejšou zmenou sa zákazníci stretnú na predajných miestach. Zmení sa ich interiérové vybavenie, názov i ponúkané služby. Všetky tieto predajné miesta označené ako T-Centrum budú ponúkať na jednom mieste hlasové, dátové, internetové produkty a služby a koncové zariadenia.

„V siedmich vybraných predajných miestach, ktoré ponesú názov T-Centrum, nájdu počas testovacieho obdobia zákazníci aj úplné portfólio produktov a služieb spoločnosti T-Mobile Slovensko,“ vysvetlil Majoroš.

Balík 51 % akcií Slovak Telecomu vlastní nemecký Deutsche Telekom AG. Ďalšími akcionármi ST sú Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (34 %) a Fond národného majetku SR s 15-percentným podielom. Slovak Telecom pritom vlastní 100 % akcií mobilného operátora T-Mobile Slovensko.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo je nevyhnutná vojna Facebooku a Bruselu

Padol prvý výstrel v regulačnej vojne, ktorá bude určovať podobu Európy.

EKONOMIKA

Bankár: Bezúročné pôžičky nie sú charita. Slúžia na prilákanie

Techman tvrdí, že polovica hypoték čoskoro zdražie.

KOMENTÁRE

Keď sa z nájomného vraha stane Superstar

Scény pri prepustení Kajínka pripomínali skôr rockový koncert.

Neprehliadnite tiež

Najväčšia plávajúca elektráreň? Spustili ju v Číne

Ak solárne panely plávajú na vode, možno ich efektívne chladiť pre zachovanie životnosti a výkonu.

Umelá inteligencia porazila svetového šampióna v hre Go

AlphaGo je po roku zručnejší, šikovnejší a uskutočňuje manévre a stratégie, ktoré sa vymykajú ľudskému mysleniu.

V obežných dráhach planét vzdialenej sústavy objavili vzorec

Obežné dráhy planét v sústave TRAPPIST-1 spája dráhová rezonancia.

Pozor na stiahnuté titulky k filmom, môžu otvoriť cestu hackerom

Majú boriť jazykovú bariéru, v skutočnosti však môžu preraziť bezpečnostný štít počítača.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 12 873
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 820
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 351
  4. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 622
  5. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 583
  6. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 537
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 095
  8. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 4 697
  9. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 4 552
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 228