SME

Slovak Telecom sa 8. marca premenuje na T-Com

Slovak Telecom dnes vstupuje do poslednej fázy zmeny obchodného mena a značky spoločnosti, ktorá vyvrcholí dňa 8. marca 2006. Potom sa jeho názov zmení na T-Com.

Slovak Telecom dnes vstupuje do poslednej fázy zmeny obchodného mena a značky spoločnosti, ktorá vyvrcholí dňa 8. marca 2006. Počas tohto obdobia zrealizuje Slovak Telecom posledné prípravy na zmenu korporátnej značky a na uvedenie novej obchodnej značky. Novým obchodným menom spoločnosti bude Slovak Telekom, a.s., novou značkou, pod ktorou budú ponúkané produkty a s ktorou sa budú stretávať zákazníci, bude T-Com. Korporátna a obchodná značka, v sebe zahŕňajú písmeno T, ktoré je spoločným prvkom operátora pevnej a mobilnej siete.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„T“ reprezentuje jednu z najsilnejších značiek na svetovom telekomunikačnom trhu. Je synonymom kvality, zákazníckej orientácie, inovácií, kompetentnosti a efektivity. Ako obchodná značka skupiny Deutsche Telekom je magentové T zárukou najvyššej kvality v oblasti telekomunikačných služieb v takmer 30 krajinách na celom svete.

Od 8. marca 2006 bude novým obchodným menom spoločnosti Slovak Telekom, a.s. Všetky produkty a služby, ktoré v súčasnosti poskytuje spoločnosť Slovak Telecom prostredníctvom pevných liniek, budú s účinnosťou od 8. marca 2006 ponúkané pod značkou T-Com. Medzinárodná značka T-Com prinesie zákazníkom viaceré výhody – umožní rozšírenie portfólia ponúkaných produktov a služieb pre rôzne skupiny zákazníkov, umožní využitie skúseností a synergií zo zavádzania produktov a služieb na viacerých trhoch. Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je odrazom stratégie Deutsche Telekomu, ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj broadbandu, produktov a služieb založených na IP technológiách. V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov - zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy.

SkryťVypnúť reklamu

S najviditeľnejšou zmenou sa zákazníci stretnú na predajných miestach. Zmení sa ich interiérové vybavenie, názov i ponúkané služby. Všetky tieto predajné miesta označené ako T-Centrum budú ponúkať na jednom mieste hlasové, dátové, internetové produkty a služby a koncové zariadenia. V 7 vybraných predajných miestach, ktoré ponesú názov T-Centrum, nájdu počas testovacieho obdobia zákazníci aj úplné portfólio produktov a služieb spoločnosti T-Mobile Slovensko.

Slovak Telekom bude predstavovať skupinu firiem, do ktorej patria aj spoločnosti Slovak Telekom, a.s., T-Mobile Slovensko, a.s., Zoznam, s.r.o., Zoznam Mobile, s.r.o. či RK Tower, s.r.o. Súčasťou spoločnosti Slovak Telekom, a.s., sú i jej odštepné závody, Rádiokomunikácie, o.z. a Commercial Call Centre, o.z.

SkryťVypnúť reklamu

Pri príležitosti oznámenia poslednej fázy prípravy na zmenu značky a obchodného mena, Horst Hermann, výkonný viceprezident DT AG pre dcérske spoločnosti v strednej Európe a člen predstavenstva ST uviedol: „Spoločnosť Deutsche Telekom je zastúpená na Slovensku prostredníctvom Slovak Telecomu od roku 2000. Slovak Telecom odvtedy dosahoval a dosahuje na tomto silne konkurenčnom trhu vynikajúce výsledky. Prostredníctvom rozširovania pokrytia širokopásmového internetu či projektmi eSlovakia a Počítače pre školy, Deutsche Telekom AG výrazne prispel k rozvoju informatizácie Slovenska. Sme radi, že Slovak Telekom ako skupina bude už čoskoro svoju príslušnosť ku skupine DT AG prezentovať aj vizuálne. Veríme, že spoločnosť bude pokračovať v úspešnom nastúpenom trende aj pod novou značkou. Zo skúseností vieme, že pozícia telekomunikačných spoločností na trhu sa so zmenou značky trvalo posilnila. Svedčia o tom príklady úspešného pôsobenia značky T-Com v Chorvátsku a v Maďarsku. V Chorvátsku pôsobí značka T-Com od roku 2004, v Maďarsku od roku 2005. Sme presvedčení, že toto dosiahneme aj na Slovensku“.

SkryťVypnúť reklamu

Skupina Slovak Telekom tak bude od 8. marca 2006, ako jediný poskytovateľ komplexných telekomunikačných služieb na Slovensku, svojim zákazníkom ponúkať služby pevnej siete, mobilnej komunikácie, pripojenie do internetu, internetový obsah, dátové služby, predaj koncových zariadení, služby šírenia rozhlasového a televízneho vysielania či služby komerčného call centra. Týmto krokom sa ešte väčšmi priblíži Slovak Telecom materskej spoločnosti Deutsche Telekom AG.

„V súčasnosti je vo svete podnikania nevyhnutné prispôsobiť sa globalizácii a využívať jej výhody. Som presvedčený, že medzinárodná značka T-Com prinesie pre našich občanov viaceré výhody, spojené s neustálym zvyšovaním kvality ponúkaných produktov a služieb. Nová značka bude určite prísľubom ešte úspešnejšieho pôsobenia spoločnosti, ktoré bude v prospech všetkých – zákazníkov, spoločnosti i akcionárov. Vítam, že Deutsche Telekom prehlbuje svoje pôsobenie na Slovensku, čo je v prospech celého telekomunikačného trhu. “ uviedol minister dopravy, pôšt a telekomunikácii SR, Pavol Prokopovič.

SkryťVypnúť reklamu

„Naša spoločnosť prešla od predchádzajúceho rebrandingu v roku 2004 veľkými zmenami, ktorých prirodzeným vyústením je uvedenie značky T-Com. Slovak Telecom sa úspešne transformoval z technologickej spoločnosti na flexibilného, zákaznícky orientovaného operátora európskeho formátu. Som veľmi rád, že tieto zmeny boli hodnotené natoľko pozitívne, že sme dostali pozvanie podieľať sa na posilnení medzinárodnej značky T-Com. Našou stratégiou je urobiť všetko pre to, aby sa T-Com na slovenskom trhu stal synonymom rozvoja broadbandu a moderných produktov a služieb, založených na IP technológiách,“ uviedol predseda predstavenstva a prezident spoločnosti Slovak Telecom, Miroslav Majoroš.

Slovak Telecom od svojej privatizácie už raz zmenil obchodný názov a značku. V roku 2003, keď sa predstavenstvo spoločnosti rozhodlo o zmene názvu zo Slovenských telekomunikácií na Slovak Telecom, značka T-Com bola používaná len ako názov divízie spoločnosti Deutsche Telekom, ktorá v Nemecku ponúkala produkty a služby na pevnej linke.
Zmena obchodného mena a značky bola nevyhnutná, pretože bola výrazom nastúpenej transformácie technologicky orientovanej firmy na modernú, zákaznícky orientovanú spoločnosť a bola zároveň nástrojom na lepšiu a efektívnejšiu komunikáciu so zákazníkmi. Počas uplynulých dvoch rokov prešla spoločnosť dynamickým vývojom. Slovak Telecom sa dokončením digitalizácie verejnej telekomunikačnej siete prostredníctvom technológie NGN (Next Generation Network) stal operátorom prevádzkujúcim jednu z najväčších IP NGN sietí na svete medzi operátormi prevádzkujúcimi fixné siete. Slovak Telocom sa stal výlučným vlastníkom spoločnosti T-Mobile Slovensko, a.s., čo v súčasnosti umožňuje využívanie vzájomných synergií oboch spoločností v prospech zákazníkov. Širokopásmové pripojenie k internetu prostredníctvom technológie ADSL je dnes vďaka spoločnosti prístupné vo viac ako 700 mestách a obciach Slovenska, koncom roka 2005 získala spoločnosť už 100 000-ceho zákazníka. Slovak Telecom kúpou spoločností Zoznam, s.r.o. a Zoznam Mobile, s.r.o., uvedením portálu www.station.sk, a uvedením služby Video on Demand úspešne vstúpil na trh internetového obsahu. V roku 2005 boli podpísané prepojovacie dohody s alternatívnymi operátormi pevných sietí, čím sa vytvorili podmienky slobodnej voľby operátora zo strany zákazníka.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  3. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  4. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  1. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  2. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  3. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  7. Zlatý sen vo vzduchu
  8. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 167
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 714
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 659
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 533
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 773
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 306
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 910
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 227
SkryťZatvoriť reklamu