ov.
Ak vás zaujíma, akým spôsobom sa môžu softvéroví a hardéroví giganti prezentovať reklamami na televíznych obrazovkách, potom stačí ak sa pustíte do vyhľadávania. Kľúčovými slovami budú "ad" (reklama, reklamné prostriedky) a názov konkrétnej spoločnosti.
Otvorte si webovú stránku http://video.google.com a pustite sa do prehliadania. Pri širokopásmovom pripojení k internetu to nebude problémom a výhoda je v tom, že prehliadač vám umožní sekvenčné prehrávanie všetkých videozáznamov, ktoré našiel bez toho, aby ste ručne reprodukciu riadili. Stačí sa pohodlne usadiť do kresla.
Po potvrdení vyhľadávacieho reťazca sa vám zobrazia náhľady videí, z ktorých pomerne jednoducho usúdite, ktoré sú reklamami, a ktoré zbytočným balastom, po kliknutí na konkrétny náhľad sa vám do počítača nainštaluje komponent pre prehrávanie a začne sa prednačítavanie streamu. Po pár sekundách sa spustí video.
Narazili ste na čosi zábavné či šokojúce? Podeľte sa s ostatnými s odazom v diskusii.