Zákaznícka báza spoločnosti k 31.12. 2005 pozostávala zo 786 861 zákazníkov v segmente fakturovaných služieb a 1 234 883 zákazníkov v segmente predplatených služieb.
Počet zákazníkov využívajúcich fakturované služby sa medziročne zvýšil o 21%, takže v súčasnosti predstavuje 39% z celkového počtu zákazníkov, čo je významné zlepšenie v porovnaní s 34% podielom na celkovom počte zákazníkov na konci decembra roku 2004.
V prvej polovici roka 2005 spoločnosť zmenila názov z EuroTel Bratislava, a.s., na T-Mobile Slovensko, a.s. Zmena názvu spoločnosti a predovšetkým zmena značky sa stali prísľubom nového, rozšíreného portfólia inovatívnych produktov a služieb, exkluzívnych mobilných telefónov a nového mobilného obsahu.
Dôkazom pozitívneho prijatia novej značky na trhu je nielen rastúci počet zákazníkov, ale tiež nárast využívania hlasových a nehlasových služieb. T-Mobile zaznamenal zvýšený objem prevádzky v sieti a tiež vyššia miera využívania nehlasových služieb a produktov spojených s mobilným obsahom.
Nárast využívania nehlasových služieb bol výrazne vyšší u zákazníkov s mesačnými programami; cieľom operátora je rozširovanie portfólia takýchto služieb a ich uvádzanie na trh za prijateľné ceny a prostredníctvom akcií s možnosťou vyskúšať si tieto nové produkty.
Vo štvrtom štvrťroku operátor vo svojej sieti spustil širokopásmové mobilné pripojenie do siete internet, produkt s názvom Rýchly internet založený na technológii FLASH-OFDM. T-Mobile Slovensko sa uvedením tejto novej technológie stal prvým mobilným operátorom na svete, ktorý ju predstavil celoplošne.
V priebehu roka 2006 operátor plánuje širokopásmový mobilný Rýchly internet sprístupniť omnoho väčšiemu počtu obyvateľov a už čoskoro oznámi rozširovanie pokrytia.
Bližšie informácie o vývoji počtov zákazníkov sú k dispozícii v tabuľke uvedenej nižšie:
Údaje k 31.12.2005 v tisícoch | |||
2005 | 2004 | zmena v % | |
M obilní zákazníci spolu | 2 022 000 | 1 915 000 | +6% |
Zákazníci v segmente fakturovaných služieb | 787 000 | 648 000 | +21% |
Zákazníci v segmente predplatených kariet | 1 235 000 | 1 267 000 | -3% |
Čistý prírastok zákazníkov | +107 000 | +301 000 | -64% |
Zákazníci v segmente fakturovaných služieb | +139 000 | +188 000 | -26% |
Zákazníci v segmente predplatených kariet | -32 000 | +113 000 | -128% |