V tridsiatich členských krajinách používajú podľa nej niekoľkokrát týždenne počítače v priemere tri štvrtiny pätnásťročných žiakov. V škole je to ale iba 44 percenta. V Českej republike používa často počítače doma asi 70 percent a v škole asi 40 percent žiakov tejto vekovej kategórii, na Slovensku je to približne 65 respektíve 40 percent. Najlepšie sú na tom v tomto ohľade mladí Kanaďania, Islanďania a Švédi, z ktorých často používa počítače deväť z každých desiatich.
Žiaci, ktorí majú doma prístup k počítačom, dosiahli v matematických testoch v priemere 514 bodov, zatiaľ čo ostatní v priemere len 453 bodov, uvádza sa v štúdii.
Pokiaľ ide o celkový prístup žiakov k počítačom, je Česká republika na 11. mieste z 19 hodnotených krajín - doma môže počítače využívať 80 a v škole 95 percent z nich. (Slovensko nieje do tohto rebríčka z roku 2003 zahrnuté.)
Podľa ďalšej štatistiky pripadalo v roku 2003 v Lichtenštajnsku a v Spojených štátoch v škole na jedného žiaka asi 0,3 počítača, zatiaľ čo v Českej republike to bolo niečo nad 0,1 a na Slovensku niečo pod 0,1 percenta. Česká republika tak bola na 23. a Slovensko na 30. mieste zo štyridsiatich hodnotených krajín.