Podľa posledných správ z ázijského kontinetu a podľa analýzy portálu Pacific Epoch prišlo koncom minulého roku v Číne k prekročeniu závratnej, 25 miliónovej hranice počtu platiacich online hráčov. Údaj z posledného kvartálu 2005, teda 25,3 miliónov hráčov, je už navyše s najväčšou pravdepodobnosťou mierne neaktuálny, pretože ich počet neustále rapídne narastá. Lepšou správou ale je, a to skôr pre Číňanov ako pre nás, že zákon "game fatigue system" sa už nebude týkať dospelých ľudí (podľa China's Online Game Report to oznámil čínsky úrad Generálna správa tlače a pubikovania). Pripomeňme si, že podľa tohto zákona o "únave z hrania", ktorý bol predložený v auguste 2005, sedem najväčších čínskych vydavateľov online hier (Shanda, NetEase, The9, Optisp, Kingsoft, SINA a Sohu) implementovalo do svojich produktov systém, ktorý zhoršuje charakteristiky postavy na polovicu a znižuje pravdepobnosť nájdenia peňazí či pokladov po tom, čo je hra spustená nepretržite viac ako tri hodiny. Ešte drsnejšie následky na hráčovu postavu má hranie prekračujúce 5 hodín. Systém bol od októbra v skúšobnej prevádzke, počas ktorej došlo k masovej migrácii užívateľov na servery, na ktorých ešte nebol zavedený. Aj to pravdepodobne donútilo jeho autorov poľaviť z krutej reštrikcie a zmeniť zákon tak, aby sa netýkal dospelých ľudí. Pre hráčov pod 18 rokov ale bude nekompromisne povinný. Aby mohol fungovať, sú všetci naďalej nútení uvádzať pri registrácii pravé mená o dôležité osobné údaje. V takejto forme má byť zákon zavedený do konca roka 2006. Nuž, nezávidíme...