SME

LG spustila zákaznícku informačnú linku pre Slovensko

Odteraz aj zákazníci zo Slovenska majú možnosť v plnej prevádzke využívať zákaznícku informačnú linku spoločnosti LG Electronics.

Odteraz aj zákazníci zo Slovenska majú možnosť v plnej prevádzke využívať zákaznícku informačnú linku spoločnosti LG Electronics (LG) a prostredníctvom nej získavať informácie o výrobkoch, požadovať servisné a iné služby, a to priamo v slovenskom jazyku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spoločnosť LG tak uskutočnila ďalší krok v zlepšovaní služieb zákazníkom prostredníctvom svojho nového Centrálneho európskeho zákazníckeho centra (CIC), ktoré otvorila koncom minulého roka. Tvoria ho dve pobočky – jedno zákaznícke informačné stredisko v Barcelone a druhé vo Varšave. Spoločne pokrývajú spolu 22 krajín západnej a východnej Európy, vrátane Slovenska. Spoločnosť LG teraz dokáže reagovať na požiadavky zákazníkov rýchlejšie a vhodnejším spôsobom.

SkryťVypnúť reklamu

Na špeciálnej linke CIC pracovníci odpovedia na otázky, ktoré sa týkajú výrobkov spoločnosti LG. V prípade potreby pomôžu tiež so záručným alebo pozáručným servisom. Pomoc centra je k dispozícii počas pracovných dní od 9.00 hod. do 17.00 hod. Číslo, na ktoré môžu zákazníci zo SR volať, je 0850 111 154. Cena za hovor je účtovaná pre celé územie SR poplatkom ako za miestny hovor.

Obidve strediská v Barcelone a vo Varšave sú vzájomne prepojené IP sieťou do jedného integrovaného systému. Vďaka súčasnému príjmu hlasovej i dátovej komunikácie, spoločnosť LG spravuje všetky dáta na centrálnom serveri. Komunikácia sa uskutočňuje v 19 európskych jazykoch, čo znamená, že zákaznícka linka funguje aj v slovenčine a poskytuje kvalitné služby a informácie o výrobkoch LG širokému okruhu slovenských zákazníkov.

SkryťVypnúť reklamu

Predtým spoločnosť LG musela prevádzkovať miestne zákaznícke informačné strediská prostredníctvom 14-tich dcérskych spoločností. Zriadením Centrálneho európskeho zákazníckeho centra sa podarilo zjednodušiť pracovné procesy a znížiť prevádzkové náklady viac než o 30 percent.

Ústredný systém riadenia znalostí o zákazníkoch zlepšuje aj servisné možnosti. V okamihu, keď zákazník z ktorejkoľvek z 22 európskych krajín zavolá do spoločnosti LG, operátori majú okamžite k dispozícii prehľad o celej histórii jeho požiadaviek na výrobky a služby, takže sa dokážu rýchle zorientovať a kvalifikovane komunikovať v jeho záujme. Prostredníctvom služby Direct Mobile Service (DMS) spoločnosť LG skracuje v prípade potreby čas na vykonanie servisného zásahu na výrobku. To umožňuje zrýchliť reagovanie a znížiť prevádzkové náklady pri dodávkach služieb.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 307
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 185
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 4 714
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 538
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 226
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 715
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 344
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 068
SkryťZatvoriť reklamu