LG spustila zákaznícku informačnú linku pre Slovensko

Odteraz aj zákazníci zo Slovenska majú možnosť v plnej prevádzke využívať zákaznícku informačnú linku spoločnosti LG Electronics.

Odteraz aj zákazníci zo Slovenska majú možnosť v plnej prevádzke využívať zákaznícku informačnú linku spoločnosti LG Electronics (LG) a prostredníctvom nej získavať informácie o výrobkoch, požadovať servisné a iné služby, a to priamo v slovenskom jazyku.

Spoločnosť LG tak uskutočnila ďalší krok v zlepšovaní služieb zákazníkom prostredníctvom svojho nového Centrálneho európskeho zákazníckeho centra (CIC), ktoré otvorila koncom minulého roka. Tvoria ho dve pobočky – jedno zákaznícke informačné stredisko v Barcelone a druhé vo Varšave. Spoločne pokrývajú spolu 22 krajín západnej a východnej Európy, vrátane Slovenska. Spoločnosť LG teraz dokáže reagovať na požiadavky zákazníkov rýchlejšie a vhodnejším spôsobom.

Na špeciálnej linke CIC pracovníci odpovedia na otázky, ktoré sa týkajú výrobkov spoločnosti LG. V prípade potreby pomôžu tiež so záručným alebo pozáručným servisom. Pomoc centra je k dispozícii počas pracovných dní od 9.00 hod. do 17.00 hod. Číslo, na ktoré môžu zákazníci zo SR volať, je 0850 111 154. Cena za hovor je účtovaná pre celé územie SR poplatkom ako za miestny hovor.

Obidve strediská v Barcelone a vo Varšave sú vzájomne prepojené IP sieťou do jedného integrovaného systému. Vďaka súčasnému príjmu hlasovej i dátovej komunikácie, spoločnosť LG spravuje všetky dáta na centrálnom serveri. Komunikácia sa uskutočňuje v 19 európskych jazykoch, čo znamená, že zákaznícka linka funguje aj v slovenčine a poskytuje kvalitné služby a informácie o výrobkoch LG širokému okruhu slovenských zákazníkov.

Predtým spoločnosť LG musela prevádzkovať miestne zákaznícke informačné strediská prostredníctvom 14-tich dcérskych spoločností. Zriadením Centrálneho európskeho zákazníckeho centra sa podarilo zjednodušiť pracovné procesy a znížiť prevádzkové náklady viac než o 30 percent.

Ústredný systém riadenia znalostí o zákazníkoch zlepšuje aj servisné možnosti. V okamihu, keď zákazník z ktorejkoľvek z 22 európskych krajín zavolá do spoločnosti LG, operátori majú okamžite k dispozícii prehľad o celej histórii jeho požiadaviek na výrobky a služby, takže sa dokážu rýchle zorientovať a kvalifikovane komunikovať v jeho záujme. Prostredníctvom služby Direct Mobile Service (DMS) spoločnosť LG skracuje v prípade potreby čas na vykonanie servisného zásahu na výrobku. To umožňuje zrýchliť reagovanie a znížiť prevádzkové náklady pri dodávkach služieb.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Z islamu sa stala kolektívna neuróza (píše Michal Havran)

Ten nešťastný islam domotal Slováčikov, debatujeme o ňom do omrzenia v čase robotizácie a editovania ľudského genómu, v čase, keď máme šance aj na lepšiu budúcnosť.

DOMOV

Poliaci a Švédi čistia Európu od slovenských zbraní

Poliaci rozbili gang pašujúci slovenské zbrane, Švédi na prípade pracujú.

EKONOMIKA

Slovensko chce loviť turistov v Rusku a Bielorusku

Roadshow je súčasťou marketingového plánu, na ktorom pracujú spolu krajiny V4, teda Slovensko, Maďarsko, Poľsko a Česká republika. Dokopy chcú tento rok minúť 315-tisíc eur.

ŠPORT

Od hladu zabíjal prakom holuby, Alves pokoril legendu za pár sekúnd

Futbal vám prinesie len žiarlivosť, pokrytectvo a falošných priateľov, tvrdí obranca Juventusu Dani Alves.

Neprehliadnite tiež

Vedec z NASA: Či sme vo vesmíre sami, zistíme možno v tomto desaťročí

Vesmírna agentúra objavila planéty podobné Zemi. Môžu mať vodu aj jednoduchý život.

Ukázali nové planéty, ktoré sa podobajú na Zem

Planetárny systém TRAPPIST-1 sa skladá zo siedmych exoplanét.

Veľký objav astronómov, ďaleké planéty môžu mať vodu aj život

V systéme Trappist-1 je sedem Zemi podobných planét. Tri z nich môžu mať oceány z tekutej vody.

Život môže vzniknúť kdekoľvek, objaviť ho bude náročné (anketa s vedcami)

Slovenskí vedci vysvetľujú, prečo je nový objav NASA taký dôležitý.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  2. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  3. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  4. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  5. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  6. Diplomaciu v praxi na EU v BA otvorila veľvyslankyňa Nórska
  7. Študenti z rôznych kútov sveta prichádzajú študovať na EU v BA
  8. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  10. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 9 526
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 9 312
  3. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 810
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 7 706
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 786
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 394
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 169
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 678
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 3 131
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 645

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop