Odteraz aj zákazníci zo Slovenska majú možnosť v plnej prevádzke využívať zákaznícku informačnú linku spoločnosti LG Electronics (LG) a prostredníctvom nej získavať informácie o výrobkoch, požadovať servisné a iné služby, a to priamo v slovenskom jazyku.
Spoločnosť LG tak uskutočnila ďalší krok v zlepšovaní služieb zákazníkom prostredníctvom svojho nového Centrálneho európskeho zákazníckeho centra (CIC), ktoré otvorila koncom minulého roka. Tvoria ho dve pobočky – jedno zákaznícke informačné stredisko v Barcelone a druhé vo Varšave. Spoločne pokrývajú spolu 22 krajín západnej a východnej Európy, vrátane Slovenska. Spoločnosť LG teraz dokáže reagovať na požiadavky zákazníkov rýchlejšie a vhodnejším spôsobom.
Na špeciálnej linke CIC pracovníci odpovedia na otázky, ktoré sa týkajú výrobkov spoločnosti LG. V prípade potreby pomôžu tiež so záručným alebo pozáručným servisom. Pomoc centra je k dispozícii počas pracovných dní od 9.00 hod. do 17.00 hod. Číslo, na ktoré môžu zákazníci zo SR volať, je 0850 111 154. Cena za hovor je účtovaná pre celé územie SR poplatkom ako za miestny hovor.
Obidve strediská v Barcelone a vo Varšave sú vzájomne prepojené IP sieťou do jedného integrovaného systému. Vďaka súčasnému príjmu hlasovej i dátovej komunikácie, spoločnosť LG spravuje všetky dáta na centrálnom serveri. Komunikácia sa uskutočňuje v 19 európskych jazykoch, čo znamená, že zákaznícka linka funguje aj v slovenčine a poskytuje kvalitné služby a informácie o výrobkoch LG širokému okruhu slovenských zákazníkov.
Predtým spoločnosť LG musela prevádzkovať miestne zákaznícke informačné strediská prostredníctvom 14-tich dcérskych spoločností. Zriadením Centrálneho európskeho zákazníckeho centra sa podarilo zjednodušiť pracovné procesy a znížiť prevádzkové náklady viac než o 30 percent.
Ústredný systém riadenia znalostí o zákazníkoch zlepšuje aj servisné možnosti. V okamihu, keď zákazník z ktorejkoľvek z 22 európskych krajín zavolá do spoločnosti LG, operátori majú okamžite k dispozícii prehľad o celej histórii jeho požiadaviek na výrobky a služby, takže sa dokážu rýchle zorientovať a kvalifikovane komunikovať v jeho záujme. Prostredníctvom služby Direct Mobile Service (DMS) spoločnosť LG skracuje v prípade potreby čas na vykonanie servisného zásahu na výrobku. To umožňuje zrýchliť reagovanie a znížiť prevádzkové náklady pri dodávkach služieb.