
formoval manažment Intelu.
Doterajšie logo, ktoré má v názve Intel znížené písmeno "e" bude nahradené novým, kde bude meno spoločnosti ohraničené oválom. Slogan Intel Inside (Intel vo vnútri) vystrieda nové heslo Leap Ahead (Skok vpred).
Intel podotkol, že zachová marketingový program s názvom Intel Inside, v rámci ktorého motivuje výrobcov počítačov propagovať produkty používajúce ich čipy. Slogan Intel Inside dostal firmu v 90tych rokoch do povedomia ľudí a pomohol jej vypracovať sa na špicu vo svojom segmente.
Generálny riaditeľ Paul Otellini by mal zverejniť podrobnosti novej stratégie v priebehu budúceho týždňa na prehliadke spotrebnej elektroniky v Las Vegas. Spoločnosť sa zameriava na dopyt spotrebiteľov po digitálnych médiách, pretože rast trhu s osobnými počítačmi začína stagnovať a v segmente notebookov a serverov rastie konkurencia zo strany rivala Advanced Micro Devices.
Nová makretingová kampaň okrem iného znižuje dôraz na značku pentium a zameriava sa na čipy Centrino určené pre notebooky a novú iniciatívu Viiv. Tá sa snaží začleniť osobné počítače do digitálnej domácej zábavy - píše agentúra Reuters.