rým sa televízne vysielanie dostane k divákom elektronickou cestou.
Internetové spoločnosti Yahoo a Google rovnako vyrukovali s nápadom, že dostanú televízne vysielanie na obrazovky počítačov. Na rozdiel od AOL ale nemajú vlastné programy, ktoré by mohli vysielať.
Podporná služba In2TV poskytne v prvom roku exkluzívne zmluvy približne 3400 hodín programov z približne stovky seriálov, ktoré produkovala Warner Bros. z rovnakého mediálneho konglomerátu. Sú medzi nimi i hity z hlavného vysielacieho času utriedené do šiestich kanálov na komédie, drámy, animované príbehy, akčné snímky, filmovú klasiku a príbehy so super hrdinami a darebákmi.
Warner Bros. môže časom pridať až 14 tisíc epizód z 300 seriálov, ku ktorým má práva. AOL navyše teraz jedná s ďalšími väčšími firmami, ktoré ich môžu poskytnúť vysielací materiál. AOL a Time Warner sa spojili v roku 2001. "Tu máte skvelý príklad dvoch sesterských aktivít, ktoré si navzájom naplní svoje potreby," citovala agentúra Reuters analytika spoločnosti Jupiter Research.
Projekt sa rozbieha v dobe, kedy televízne vysielanie prechádza výraznými zmenami. Konkurencie televízii teraz tvorí nielen internet, ale i mediálne prehrávače, systémy televíznych programov na objednávku i video hry, napísala agentúra.