Kampaň za informačnú bezpečnosť domácich počítačov

Skupina technologických firiem na čele s Microsoftom, Ciscom a AT&T spustila minulý týždeň v spolupráci s americkými vládnymi inštitúciami ako FBI či ministerstvo obrany informačnú kampaň, ktorej cieľom je informovať domácich používateľov internetu a ...

Skupina technologických firiem na čele s Microsoftom, Ciscom a AT&T spustila minulý týždeň v spolupráci s americkými vládnymi inštitúciami ako FBI či ministerstvo obrany informačnú kampaň, ktorej cieľom je informovať domácich používateľov internetu a malé podniky o rizikách vyplývajúcich z pripojenia na internet a o spôsoboch, ako sa môžu ochrániť pred hackermi a počítačovými vírusmi.

Podľa organizátorov je vzdelávanie domácich používateľov internetu a pracovníkov menších firiem nutné, pretože práve im zväčša chýba dostatok finančných prostriedkov na zabezpečenie počítačov aj špecializovaných pracovníkov, ktorí by sa o bezpečnosť starali.

Dôležitosť kampane potvrdili aj dva výskumy, ktoré ešte pred jej spustením uskutočnili v USA. Podľa internetového prieskumu medzi viac než 700 podnikovými manažérmi len polovica podnikov aktualizuje svoj antivírusový softvér aspoň raz za týždeň.

V ďalšom prieskume spoločnosti Digital Marketing Services sa zistilo, že až 97 percent z viac než tisícky respondentov je zraniteľných v prípade internetového útoku, pretože nedodržiavajú všetky základné odporúčania na ochranu svojich počítačov. Svoj antivírusový softvér pravidelne aktualizuje len 23 percent domácich používateľov. (reuters, rha)

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Fico, Kaliňák či Danko to nie sú. Kto sú najmajetnejší politici na Slovensku

Aktivisti skontrolovali majetok verejných funkcionárov.

DOMOV

Znalca odsúdili za platinové sitká na desať rokov

Druhého obžalovaného Juraja Lettricha súd oslobodil.

Neprehliadnite tiež

Vytvorili microSDXC kartu s najväčšou pamäťou

Karta od Integral Memory by mala byť v predaji od februára.

Po prvý raz zmapovali zmysly rastlín. Už vieme ako cítia

Namiesto zmyslových orgánov využívajú proteíny. Bez niektorých sa všetko zrúti.

Fyzikálna záhada. Neutrónové hviezdy svietia aj po zrážke

Dosvit po zrážke neutrónových hviezd je čoraz jasnejší, vyvracia očakávania.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  5. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 7 297
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 020
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 4 097
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 124
  5. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 992
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 2 335
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 216
  8. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 2 106
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 689
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 517