V treťom štvrťroku zaznamenala spoločnosť Orange Slovensko rýchlejší medziročný nárast počtu aktívnych zákazníkov (o 8,8 %) v porovnaní s druhým štvrťrokom 2005 (8,4 %).
K 30.9.2005 využívalo služby spoločnosti Orange Slovensko celkovo 2 433 240 aktívnych účastníkov. Čistý prírastok zákazníckej bazy tak predstavoval v tretom štvrťroku 39 418 nových používateľov (72 667 za prvých 9 mesiacov roka 2005).
V Orange sa prvý raz obrátili počty v kategórii zákazníkov - najvýznamnejšou zložkou nárastu počtu aktívnych užívateľov bol nárast poctu zákazníkov fakturovaných služieb. Ich počet sa v medziročnom porovnaní zvýšil o 17,5 % a ich podiel na celkovej zákazníckej baze dosiahol 51,4 % (49,9 % k 31.12.2004).
Slovenskí používatelia priniesli spoločnosti Orange aj rýchlejší medziročný nárast celkových výnosov ako v predchádzajúcom kvartáli. Celkove výnosy k 30.9.2005 vzrástli medziročne o 11,7 % (11,3 % v druhom štvrťroku 2005) na 15,638 mld. Sk.
Orange si pochvaľuje aj medziročný nárast priemerných mesačných výnosov (ARPU) na jedného účastníka, čo je vyjadruje rastúci trend využívania služieb.
V medziročnom porovnaní sa ukazovateľ ARPU zvýšil o 0,21 % na 689 Sk.
Orange Slovensko zverejnil aj niektoré zaujímavé čísla:
- pokrytie signálom EDGE dosiahlo ku koncu septembra viac ako 72 % populácie SR
- podľa výsledkov poslednej vlny prieskumu T-Audit až 61 % z celkového počtu SIM kariet v tomto segmente je prevádzkovaných v sieti Orange Slovensko. Telekomunikačné služby spoločnosti Orange využíva 69 % firiem. Približne 63 % firiem deklaruje, že ich hlavným poskytovateľom telekomunikačných služieb je Orange Slovensko. (zdroj: T/Audit, TNS Aisa, august 2005)
- medzi kľúčové novinky, ktoré Orange v tretom štvrťroku predstavil, patrí uvedenie služieb Orange biznis mail a Orange biznis mail Professional založené na technológii IntelliSync.