SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Call centrum Slovak Telecomu zamestnáva 230 ľudí

Spoločnosť Slovak Telecom (ST) prevádzkuje od marca tohto roka v Prešove svoje prvé komerčné call centrum, ktorého služby v priebehu ôsmich mesiacov využilo 15 firemných zákazníkov zo SR, ČR, Nemecka a Ukrajiny. Zo Slovenska využili call centrum, ktoré je

odštepným závodom ST, napríklad spoločnosti HVB Bank Slovakia, Železnice SR a Tatra banka.

„Komerčné call centrum v súčasnosti zamestnáva 230 ľudí, pričom na začiatku prevádzky ST vytvoril v regióne 60 nových pracovných miest. V prvej polovici roku 2006 chce ST vytvoriť ďalšie pracovné miesta a zamestnávať 250 pracovníkov,“ uviedla manažérka ľudských zdrojov ST Michala Koniarová. Call centrum poskytuje služby formou outsourcingu, čiže na prenájom pre klientov doma aj v zahraničí.

Ako Koniarová ďalej povedala, na pracovné pozície prijíma call centrum aj brigádnikov, zväčša na 4 a 6-hodinový skrátený pracovný úväzok, pričom zamestnávajú predovšetkým vysokoškolákov. Niektoré pracoviská majú nepretržitú 24-hodinovú službu.

Skryť Vypnúť reklamu

„Poskytujeme týmto spôsobom služby, ktoré je možné rozdeliť do troch skupín. Prvou formou služby sú informácie napríklad o železničných linkách, cenách lístkov a rezerváciách. Na infolinke riešia naši pracovníci zákaznícke problémy, vybavujú reklamácie. Druhú formu služby robia agenti, ktorí podľa zverených databáz volajú klientov, robia prieskumy, sprostredkúvajú stretnutia klientom a predávajú komunikačné produkty. Treťou skupinou sú tzv. back office služby, čiže spracovanie informácií, ako napríklad prijatých dát, objednávok, korešpondencie, faxov,“ dodala Koniarová.

Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Pavol Prokopovič oceňuje vybudovanie call centra kvôli novým pracovným príležitostiam v regióne, ktorý takú príležitosť potrebuje.

Skryť Vypnúť reklamu

„Som rád, že call centrum vzniklo v meste, v ktorom žije a vzdeláva sa veľa vysokoškolákov, ktorí dostali vďaka nemu šancu využiť svoje vedomosti,“ dodal Prokopovič. Ako informoval riaditeľ call centra Jeroen Hollestelle, v call centre sa hovorí 14 jazykmi, pričom centrum spolupracuje s Technickou univerzitou v Košiciach a s Prešovskou univerzitou.

Call centrum sa zameriava na poskytovanie služieb šitých na mieru pre spoločnosti pôsobiace v odvetviach telekomunikácií, bankovníctva, dopravy, automobilového priemyslu a zábavy. V priebehu budúceho roku by sa mali tieto odvetvia doplniť o oblasť poisťovníctva, IT a online služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Hrozby zabrali, ľudia prišli. Oravčania stáli v radoch už pred testovaním

Tri a pol percentu doteraz testovaných odhalili nákazu.

Čakanie na testovanie na Orave.
Hornádska ulica v Krompachoch v piatok 10. apríla.

Život na Slovensku sa opäť obmedzuje, začína sa miernejší lockdown (prehľad)

Zákaz vychádzania sa netýka cesty do práce, na Orave a v Bardejove treba aj test.

ČESKÝ ZÁPISNÍK

Slovensko ide českou cestou. Česi hľadajú slovenskú (zápisník)

Od premiérov čakáme to isté. Neúspešne.

Jindřich Šídlo.

Neprehliadnite tiež

Najlepší lacný mobil do dvesto eur (jeseň 2020)

Je lepšie Lenovo, Huawei alebo Xiaomi?

Ilustračná fotografia.
Prinútiť pandy k páreniu v zajatí je ťažké.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  4. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  5. Vitajte v postapokalyptickom svete
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  8. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 16 986
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 14 934
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 12 984
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 015
  5. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 876
  6. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 10 645
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 375
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 655
  9. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 571
  10. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 557