Po odpočítaní provízií, ktoré Google zaplatil iným webovým stránkam vo svojej reklamnej sieti, dosiahli tržby 1,05 mld. USD, čím prekonali odhady Wall Street na úrovni 944 mil. USD. Čistý zisk spoločnosti vzrástol v treťom kvartáli medziročne viac ako sedemnásobne na 381,2 mil. USD, resp. 1,32 USD na akciu, keď v rovnakom období predchádzajúceho roka dosiahol úroveň 52 mil. USD, resp. 19 centov na akciu. V treťom štvrťroku minulého roka zaťažil výsledky spoločnosti výdavok 201 mil. USD na právne vyrovnanie s rivalom Yahoo.
Aj napriek tomu, že sa spoločnosť diverzifikuje, kľúčovým pre tvorbu hotovosti Google zostáva online vyhľadávač. Väčší objem reklamných objednávok podporuje prudký rast zisku, čo firme umožňuje neustále zvyšovať počet pracovníkov. Spoločnosť zamestnala v období od júna do októbra ďalších 806 zamestnancov, čím ich celkový počet dosiahol 5 tisíc.