SME

Medzi najlepšie značky v SR už tradične patrí Nokia

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Slovenský spotrebiteľ vníma ako najlepšie značky v rámci svojich kategórií na slovenskom trhu napríklad Nokiu, Coca-Colu, Rajo, Zlatý Bažant, Marlboro, Škodu či Budiš. ...

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Slovenský spotrebiteľ vníma ako najlepšie značky v rámci svojich kategórií na slovenskom trhu napríklad Nokiu, Coca-Colu, Rajo, Zlatý Bažant, Marlboro, Škodu či Budiš. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa uskutočnil na prelome júla a augusta tohto roka na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku od 15 rokov do 79 rokov. V rámci tretej vlny projektu GfK Koloseum - Najlepšie značky na Slovensku sa hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku v 26 kategóriách. "Výsledky tohtoročného prieskumu poukazujú na nemennosť rozloženia síl na slovenskom trhu," uviedol na utorkovej tlačovej konferencii riaditeľ GfK Slovakia Martin Mravec. Dodal, že všetci minuloroční víťazi obhájili prvenstvo vo svojej kategórii aj tento rok, čo potvrdzuje stabilnú pozíciu lídrov na trhu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V kategórii Najlepšia banka, sporiteľňa, peňažný ústav sa na prvom mieste umiestnila Slovenská sporiteľňa, za ňou nasledovala VÚB banka a ako tretia skončila Tatra banka. Ako najlepšiu komerčnú poisťovňu označil slovenský občan Allianz-Slovenskú poisťovňu, druhá sa umiestnila Kooperativa, za ktorou nasledovala poisťovňa Amslico AIG Life. Najlepšou stavebnou sporiteľňou sa v rámci tohto prieskumu stala Prvá stavebná sporiteľňa, ďalej Wüstenrot stavebná sporiteľňa a ČSOB stavebná sporiteľňa. Ako najlepšiu spoločnosť poskytujúcu nákup na splátky označili slovenskí spotrebitelia postupne Triangel, Quatro a Home Credit. Medzi hypermarketmi zvíťazila pred druhým Kauflandom a tretím Lidlom obchodná sieť Tesco.

Na otázku, aká je najlepšia značka piva, si väčšina Slovákov zvolila značku Zlatý bažant, za ňou nasledovali Šariš a Plzeň. Minerálnou vodou číslo jedna sa podľa výsledkov GfK Slovakia stal Budiš, druhá skončila Baldovská a ako tretia sa umiestnila značka Mattoni. V kategórii nealkoholických sýtených nápojov nasledovali postupne za sebou Coca-Cola, Kofola a Pepsi. Za najlepšie jogurty považujú konzumenti značky Rajo, ďalej Danone a obľube sa môže tešiť aj Sabinovská mliekareň. Medzi cigaretami skončila ako prvá značka Marlboro, druhá sa umiestnila Petra a na treťom mieste skončila značka Mars.

SkryťVypnúť reklamu

Medzi mobilnými telefónmi vedie jednoznačne Nokia, ako druhý sa umiestnil Siemens, ktorého nasledoval Sony Ericsson. Spoločnosť ST Online zvíťazila ako najlepší poskytovateľ Internetu pred značkou Chello a Orange Internet. Najlepším osobným automobilom je podľa slovenského občana Škoda, ktorá sa umiestnila pred Mercedesom a BMW. Spomedzi čerpacích staníc ako prvá skončila z náskokom značka Slovnaft/Benzinol, za ktorou nasledovali OMW a Shell.

Spoločnosť GfK Slovakia pôsobí na Slovensku od roku 1991 ako súčasť celosvetovej siete GfK Group. S viac ako 120 pobočkami v 55 krajinách sveta zabezpečuje komplexné služby v kvantitatívnom a kvalitatívnom prieskume trhu a v marketingovom poradenstve. V celosvetovej sieti pracuje pre GfK 7 600 zamestnancov.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


14
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 301
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 966
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 637
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 588
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 249
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 087
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 377
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 281
SkryťZatvoriť reklamu