Ubehlo len pár dní od ohlásenia Brothers in Arms 3 a už tu máme doplňujúce informácie. Tretí diel úspešnej série (dvojka Earned in Blood vyjde v najbližších týždňoch, jednotky sa už predalo vyše 2 miliónov kusov), ktorý sa pripravuje na next-gen konzoly (zatiaľ je potvrdená iba PS3) a PC, bude využívať Unreal Engine 3 od Epicu. Vývojári z Gearboxu sa tak rozhodli predĺžiť úspešnú spoluprácu aj na ďalšie roky. Prvé dva diely Brothers in Arms využívajú súčasnú generáciu Unreal Engineu. Gearbox je teda očividne spokojný a okrem Brothers in Arms 3 použije tento engine aj v ďalších, zatiaľ neohlásených tituloch. Outsourcovanie či využívanie engineov externých spoločností je pre herných vývojárov veľmi výhodné, pretože sa môžu naplno venovať príprave obsahu hry. Špičkový grafický engine je však veľmi drahý a väčšina menších vývojárov si ho nemôže dovoliť. Vývoj vlastného pritom trvá dlhšie ako vývoj hry samotnej. To len tak na okraj, aby ste boli v obraze.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: PR