SME

Prácu na internete vyhľadávajú najmä mladí ľudia

Pracovné ponuky na internete sledujú najmä mladí užívatelia vo veku od 18 do 29 rokov, ktorí tvoria až 75 %. Ženy pritom sledujú pracovné ponuky na internete častejšie ako muži. Ako ďalej vyplýva z výskumu iBus Internet a ponuka práce 2005, ktorý realizov

ala spoločnosť TNS SK v júli 2005, pracovné ponuky a ponuky brigád sledovalo počas posledných šiestich mesiacov 67,5 % pravidelných užívateľov internetu.

Výskum tiež ukázal, že spomedzi zdrojov, ktoré sa využívajú pri hľadaní práce, je najvyššia spokojnosť medzi respondentmi s internetom, ktorému vyšla priemerná známka spokojnosti 2,13. Najnižšiu spokojnosť vyjadrili účastníci prieskumu s úradmi práce, ktoré dostali priemernú známku až 3,46.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepriaznivé hodnotenie dosiahli úrady práce aj z hľadiska toho, ktoré zdroje považovali účastníci prieskumu za najúčinnejšie pri hľadaní práce. Len 6,5 % respondentov považovalo úrady práce za najúčinnejšie zdroje, no internet považovalo za najúčinnejší až 87,1 %.

SkryťVypnúť reklamu

„Tieto zistenia by mali byť signálom pre príslušné miesta, ktoré sú zodpovedné za fungovanie úradov práce, aby prehodnotili ich činnosť pri vyhľadávaní práce. Veď sprostredkovanie práce prostredníctvom internetu patrí medzi dôležité elektronické služby verejnej správy pre občanov," uviedol riaditeľ pre výskum spoločnosti TNS SK Peter Badík.

Výskum Internet a ponuka práce 2005 realizovala spoločnosť v rámci voľnopredajných štúdií iBus prostredníctvom panelu internetových užívateľov spoločnosti TNS SK reprezentujúcich internetovú populáciu na Slovensku. Spoločnosť zbierala dáta od 17. júna do 24. júna medzi užívateľmi internetu nad 15 rokov. Celkovo sa výskumu zúčastnilo 1 034 respondentov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 733
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 395
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 951
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 564
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 728
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 431
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 063
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 782
SkryťZatvoriť reklamu