v zvolenej stratégii orientovanej na kľúčové požiadavky zákazníkov a inovácie.
Okrem korporátnych zákazníkov chceme naše produkty ponúkať menším a stredným firmám,“ pokračoval P. Klein.
Spoločnosť Lenovo pôsobí na slovenskom trhu ako organizačná zložka zahraničnej osoby. Lenovo má podľa Kleina jasnú víziu budúcnosti PC, kde k značkám pre korporátnych klientov pribudnú značky nové, ktoré svojimi vlastnosťami a dizajnom budú oslovovať predovšetkým koncových spotrebiteľov.
„Pre zákazníkov a obchodných partnerov bol prechod k Lenovu transparentný a bezproblémový,“ uviedol P. Klein. Lenovo bude naďalej využívať rovnakú sieť distribútorov a obchodných partnerov, takže z pohľadu zákazníka neprichádza k výraznej zmene.
Lenovo je v súčasnosti tretia najväčšia spoločnosť na svete vyrábajúca počítače. Vznikla ako výsledok akvizície bývalej divízie IBM Personal Computing v réžii Lenovo Group. Lenovo vykázal za prvý účtovný štvrťrok do júna tržby vo výške 19,6 mld. hongkonských dolárov (HKD). V medziročnom porovnaní sa tak tržby spoločnosti Lenovo viac ako strojnásobili. Hrubá marža spoločnosti Lenovo sa v sledovanom kvartáli zvýšila z 13,75 % dosiahnutých pred rokom na 15,3 %. Čistý zisk čínskej spoločnosti v prvom kvartáli vzrástol medziročne o 6 % na 357 mil. HKD. Lenovo spolu s podielom IBM kontroluje 32 % čínskeho trhu s počítačmi, ktorý je druhý najväčší hneď za USA. Očakáva sa, že predaj počítačov v Číne tento rok vzrastie o 13 %, pričom minulý rok sa tu predalo až 15,8 mil. počítačov.