Tie majú zabudovaný vysielač vĺn Bluetooth. Okoloidúcich majiteľov mobilných telefónov s funkciou Bluetooth sa plagát "opýta", či chcú viac informácii o predstavovanom produkte. Pokiaľ majiteľ súhlasí, môže si stiahnuť z billboardu na mobil krátke filmy, animované klipy, hudbu alebo obrázky. Vysielač má dosah 100 metrov. Počas dvoch týždňov plagáty údajne zaznamenali 87 000 mobilov s funkciou Bluetooth, 17 percent ich majiteľov si stiahlo ponúkané informácie.
Systém s názvom BlueCasting vyvinula britská spoločnosť Filter UK. Testuje ho v spolupráci s reklamnou agentúrou Maiden Group. Informovala o ňom rakúska stanica ORF, odvolávajúc sa na časopis New Scientist. Podľa hlavného technika firmy Filter UK Simona O´Regana nehrozí pri tomto type reklamy riziko prenosu vírusov.
ts;dm;mt