"Prekvapilo by ma, keby cenový tlak poľavil," povedal prezident firmy Christoph Mohn pre pondelkové vydanie nemeckého denníka Tagesspiegel. Kvôli klesajúcim cenám, a tým aj klesajúcim maržám pre providerov nie je internetové pripojenie "biznisom, v ktorom by sme mohli počítať s vysokými výnosmi". Napriek tomu však Lycos Europe neopustí túto oblasť. "Internetové pripojenie je pre nás produkt na to, aby sme si zaviazali zákazníka."
Rast očakáva spoločnosť, ktorá má svoje zastúpenie v 10 krajinách Európy od ostatných oblastí. "Jednou z našich oblastí rastu je on-line predaj," povedal Mohn. "Tento trh rastie - podľa európskeho regiónu - o 20 až 60 %. A my rastieme rýchlejšie ako trh."
Rovnako očakáva, že opätovne stúpne tržba z reklamy. Odkedy v Nemecku existuje jednotný štandard, ako spočítať návštevníkov nejakej webovej stránky, je jednoduchšie objasniť inzerentom reklamy, za čo vynakladajú svoje peniaze. "Toto veľmi pomôže reklamnému trhu v Nemecku a zaistí viac ako dvojciferný rast."
V rámci úsporného programu Lycos Europe ruší v tomto roku po celej Európe 200 pracovných miest.
Informovala o tom nemecká agentúra DPA.