Vizuálne a výkonové úpravy sériových automobilov - alebo ak chcete tuning - majú už pevné miesto aj v našich zemepisných šírkach. Herný priemysel sa vďaka trendom nastaveným filmom Rýchlo a zbesilo chytil tejto myšlienky ešte skôr. Na úspech dvojdielnej série NFS: Underground chceli nadviazať viaceré tituly a azda najväčším konkurentom mala byť hra Juiced. Po takmer ročnom odkladaní však vychádza až teraz.
Oproti kráľovi NFS: Underground 2 mala byť Juiced obohatená najmä o poškodzovanie automobilov, vernejšiu fyziku jazdy a ďalšie prvky približujúce hru viac realite. Medzi inými aj jazdenie počas dňa, ktoré v Underground tak chýbalo. Tých, čo Juiced dychtivo očakávali, však musíme schladiť hneď na začiatku. Nič z vyššie spomenutého neprispieva k pútavej jazde. Navyše, napriek odkladom je všetko len akési polovičaté. Jazdný model nie a nie prejsť do krvi a napríklad demolovanie auta treba hľadať s mikroskopom.
Juiced však stále mohol zachrániť zaujímavý kariérový mód. V ňom nejde o nič iné ako o večný kolobeh pretekania, vyhrávania peňazí, nákup lepšieho auta a jeho následné úpravy. Čistou a rýchlou jazdou si vybojujete rešpekt, odomykáte si lepšie súčiastky a šplháte sa po rebríčku miestnych automobilových bohov. Tuningových dielcov je obrovské množstvo, vozový park je tiež široký, a tak sa môže zdať, že zábave nič nebráni. Problém však nastáva už pri tratiach. Tie sú trocha nudné, absentuje aj možnosť voľnej jazdy po meste. Čo je však horšie, herné mechanizmy a systém ukladania postupu hrou sú doslova terorizujúce. Stačí zopár jazdeckých chýb alebo kolízií s nevyspytateľnými počítačovými protivníkmi a kariéra ide dolu vodou. Nemáte peniaze, nemáte rešpekt, nedostanete sa do lepších súťaží. Potom môžete hru začať rovno odznova. To je možno blízke realite, ale veľmi vzdialené zábave.
Technicky tiež nejde o žiaden zázrak. Odklady sa podpísali najmä na priemernej grafike. Situáciu sčasti zachraňujú zvuky a hudba, ale tie samy nestačia vytrhnúť Juiced zo šedivého priemeru. Škoda takto premárneného potenciálu.