SME

Reklama chce vzlietnuť do kozmu

Skupinu reklamných bilbordov chce na nízku obežnú dráhu okolo Zeme umiestniť zatiaľ neidentifikovaná americká spoločnosť. Tieto reklamné pútače by v noci vďaka odrazu slnečných lúčov žiarili podobne ako Mesiac a mali by pre pozorovateľa zo Zeme i jeho ...

Skupinu reklamných bilbordov chce na nízku obežnú dráhu okolo Zeme umiestniť zatiaľ neidentifikovaná americká spoločnosť. Tieto reklamné pútače by v noci vďaka odrazu slnečných lúčov žiarili podobne ako Mesiac a mali by pre pozorovateľa zo Zeme i jeho veľkosť. Boli by neprehliadnuteľné pre stámilióny ľudí po celom svete.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Denník Financial Times v tom vidí spojitosť s neochotou televíznych divákov sledovať reklamy. Ľudia si televízne programy často nahrávajú a sledujú ich až zo záznamu, a reklamné bloky iba rýchlo prebehnú. Niektoré digitálne zariadenia už dokážu reklamné vstupy zo záznamu rovno odfiltrovať. Preto inzerenti hľadajú pre reklamu nové miesta. Pribúdajú vonkajšie bilbordy a logicky rastie tlak inzerentov na to, aby mohli umiestňovať reklamu rovno do vesmíru.

SkryťVypnúť reklamu

Americký Federálny úrad pre letectvo (FAA), ktorý je tiež regulačnou inštitúciou pre vypúšťanie komerčných rakiet v USA, nechce reklamu vo vesmíre povoliť, pretože ju považuje za "dotieravú". Dodáva, že umelé svietiace objekty by narušili astronómom pozorovanie oblohy. FAA navrhol vydať vládnu vyhlášku, ktorá by americkým firmám zakázala vypúšťať akékoľvek reklamné bilbordy do kozmického priestoru. Či tento návrh uspeje, sa ukáže v ďalších mesiacoch.

Autor: jet

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


16
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 510
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 881
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 706
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 649
  5. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 596
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 204
  7. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 3 491
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 472
SkryťZatvoriť reklamu