V poslednom čase sa stále viac hier stáva predlohou pre film (Bloodrayne, Doom, House of Dead, Halo, Hitman...) a nás to určite teší, konečne sa začínajú brať hry ako súčasť kultúry (znie to hrozne, ale niečo na tom je). Na druhú stranu je však takmer každá konverzia na plátna spackaná. Novinkou je filmové spracovanie brilantného Max Payna (druhý diel a pripravovaná trojka). Zápletka je dostatočne atraktívna, noir story ako vyšitá. Policajt Max nachádza svoju rodinu brutálne zavraždenú narkomanmi, pokúša sa prísť celej veci na koreň, depresia z neho priam srší, všetko sa začne zamotávať, na povrch prenikne spiknutie a... ale veď to sami určite poznáte, Maxa si nenechal žiaden hráč újsť. K tomu s pripočítajme matrixovské spomaľovanie času (bullet time) a hrateľnosť nám dáva poriadne pravý hák. Práva na film získala spoločnosť 20th Century Fox. Až na producentov (Scott Faye a Julie Yorn), ktorí zápletku úplne žerú, nie sú známe žiadne ďalšie infošky.