V čase, keď sa menil názov spoločnosti Slovenské telekomunikácie na Slovak Telecom pôsobilo v rámci koncernu Deutsche Telekom AG viacero dcérskych spoločností, ktorých obchodné meno sa nespájalo priamo so značkou "T", ako napríklad Hrvatski Telekom a maďarský Matáv. Avšak samotná značka týchto operátorov mala veľa podobných grafických elementov s logom materskej firmy, ako umiestnenie názvu spoločnosti alebo farba a typ fontov názvu spoločnosti,“ uviedol pre agentúru SITA hovorca ST Radoslav Bielka. Finančnú náročnosť Bielka zatiaľ nekomentoval.
Ako ďalej uviedol, Slovak Telecom akceptuje rozhodnutie akcionárov v súvislosti so zmenou obchodného názvu spoločnosti.
„Rebranding spoločnosti si však vyžaduje niekoľkomesačnú prípravu, je potrebné urobiť prieskumy trhu, analýzy vnímania značky a detailný implementačný plán. Zároveň je potrebné zdôrazniť, že proces zmeny značky nie je len výmenou názvu a loga, prípadne nie je len o vizuálnom stvárnení. Rebranding sprevádza množstvo marketingových aktivít, produktových zmien, na ktoré sa musí spoločnosť dôkladne pripraviť,“ vysvetlil Bielka.
Vyjadrovať sa k podrobnostiam rebrandingu pokladá operátor zatiaľ za predčasné. Názov ST však spoločnosť bude meniť podľa Bielku v súlade so stratégiou spoločnosti Deutsche Telekom. V súlade so stratégiou sa totiž postupne zmenili názvy spoločností Eurotel na T-Mobile Slovensko, Westel na T-Mobile Hungary, Hrvatski Telekom na T-HT a následne sa zmenil HTmobile na T-Mobile Croatia. V máji tohto roku sa zmenil aj názov maďarskej spoločnosti Matáv na Magyar Telekom.