Andrea Cocherová. Pri výbere operátora sa potenciálni klienti podľa nej rozhodujú predovšetkým na základe toho, akého operátora majú ich známi, potom podľa lepšieho pokrytia a až na treťom mieste je aktuálna komerčná akcia. Tá však podľa Cocherovej rozhoduje väčšinou len o tom, keď sa človek stane zákazníkom konkrétneho operátora.
Aj riaditeľ divízie marketingu firmy T-Mobile Milan Vašina povedal, že "cena je veľmi dôležitý nástroj marketingu." Nepúšťajú sa však do cenových vojen, ale robia len krátkodobé akcie. Pri každom znížení cien zvažujú, aké percento výnosov môže byť znížením ceny ovplyvnené a ako zareaguje konkurencia. Ich skúsenosti vraj ukazujú, že krátkodobé akcie priniesli zvýšenie tržieb. Ak ponúkli lacnejšiu službu, ľudia ju aj viac využívali a operátor viac zarobil.
(pcs)