SME

Pri mobiloch cenovú vojnu veľmi nevidieť

Orange a T-Mobile síce tvrdia, že pôsobia vo vysoko konkurenčnom prostredí, no nevedú cenovú vojnu. "Cena nie je pre zákazníka najdôležitejšia," povedala na konferencii Marketingový manažment 2005 riaditeľka úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange

Andrea Cocherová. Pri výbere operátora sa potenciálni klienti podľa nej rozhodujú predovšetkým na základe toho, akého operátora majú ich známi, potom podľa lepšieho pokrytia a až na treťom mieste je aktuálna komerčná akcia. Tá však podľa Cocherovej rozhoduje väčšinou len o tom, keď sa človek stane zákazníkom konkrétneho operátora.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj riaditeľ divízie marketingu firmy T-Mobile Milan Vašina povedal, že "cena je veľmi dôležitý nástroj marketingu." Nepúšťajú sa však do cenových vojen, ale robia len krátkodobé akcie. Pri každom znížení cien zvažujú, aké percento výnosov môže byť znížením ceny ovplyvnené a ako zareaguje konkurencia. Ich skúsenosti vraj ukazujú, že krátkodobé akcie priniesli zvýšenie tržieb. Ak ponúkli lacnejšiu službu, ľudia ju aj viac využívali a operátor viac zarobil.

SkryťVypnúť reklamu

(pcs)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  5. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  6. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 003
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 8 124
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 417
  4. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 6 320
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 265
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 848
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 162
  8. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 614
SkryťZatvoriť reklamu