Dobre, to by boli klasické PR žvásty, neustále zahlcujúce naše hlavy. Prvý Parkan od spoločnosti 1C Company sa skôr ako kvalitou preslávil skôr prvým celosvetovo predávaným ruským projektom (Tetris nerátame). Rovnaký koncept použije aj druhý diel a ono ta na prvý pohľad vyzerá skutočne podmaňujúce, ale v mojej hlave sa už pomaličky vynára postava Dereka Smarta s jeho Universal Combatom (predtým Battlecruiser) v náručí. Áno, znovu mám pokazený celý víkend, ale musím pozdvihnúť varovný prst nad príliš veľkou voľnosťou, ktorá môže veľmi ľahko vyústiť do nudného habkania po obrovskom priestore. Trailer nenápadne poukázal na nenápadnú chybičku podobných hier. Keďže vytvorenie komplexného sveta si žiada obrovské množstvo procesorového výkonu, grafika nebude nádherná, vykresľovanie povrchu (tráva a pod.) je obmedzené, navyše dizajn celého prostredia si môže potykať s jednoduchosťou a priamočiarosťou. Uvidíme na konci roku.
Zdroj: www.3dgamers.com