Sony a Dentsu spolupracujú na vývoji reklamy pre širokopásmový internet

Tokio 30. januára (TASR) - Sony Corp a najväčšia japonská reklamná agentúra Dentsu Inc ohlásili spoluprácu pri vývoji reklamy pre širokopásmový internet.

Dentsu zaplatí 1,73 miliardy jenov (13 miliónov USD) za 40-% podiel Intervision, reklamnej dcérskej spoločnosti Sony. Firma bude zodpovedať za komunikačné potreby spoločností Sony a zároveň bude poskytovať služby aj ostatným klientom a pracovať mimo skupiny.

Sony a Dentsu očakávajú, že premenovaná spoločnosť v prvom roku činnosti dosiahne tržby 55 miliárd jenov. Cieľom tohto projektu je integrovať ponuky Sony v oblasti širokopásmového internetu a marketingové skúsenosti Dentsu pri vývoji cielenej reklamy, nových typov služieb a nových marketingových technológií.

Sony zároveň chce spojiť svoje produkty spotrebnej elektroniky a internetové služby So-net do "všadeprítomného" celku, ktorý posilní jeho konkurencieschopnosť. Spoločnosť v októbri 2001 vytvorila spoločný podnik so švédskym Telefonaktiebolaget LM Ericsson, keďže mobilné komunikácie sa stali veľkým trhom so sľubnými výnosmi.

(100 JPY = 36,931 SKK, 1 USD = 49,155 SKK)

* 1 sov

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Psy na Aljaške vyhrali preteky so smrťou. A deti prežili

O jednej z najlegendárnejších záchranných misií v histórii.

Neprehliadnite tiež

OBJEKTÍV

Najmenšia mačka na svete je zároveň aj najlepší zabijak

Dospelé mačky vyzerajú ako mačiatka.

Za šírenie Čiernej smrti môže človek, hovorí provokatívna štúdia

Morová pandémia zabila v polovici 14. storočia viac než tretinu obyvateľov Európy.

Snažil sa zastaviť svoje kýchnutie, roztrhol si hrdlo

Vzácny prípad ukazuje, prečo by ste nemali zadržiavať kýchanie.

Ryba si vie vďaka génom zahojiť chrbticu. Aj ľudia ich majú

Ľudia a ryby z radu mihuľotvarých mali pred miliónmi rokov spoločného predka.

Čierna diera si dvakrát grgla. Potvrdili, že čierne diery oddychujú

Vzdialená galaxia pomaly požiera svojho vesmírneho suseda.

Inzercia - Tlačové správy


  1. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  2. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  5. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  7. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  8. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  9. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  10. Stavebná fakulta STU pozýva na Deň otvorených dverí!
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 16 503
  2. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 6 447
  3. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 304
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 541
  5. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 512
  6. Kam do tepla v januári? 2 460
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 370
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 104
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 276
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa 1 077