Utorok, 4. august, 2020 | Meniny má Dominik, DominikaKrížovkyKrížovky
PODCAST TECH_FM

Vedci objavili ďalšiu hviezdu, ktorá sa správa čudne

Fenomén nevieme poriadne vysvetliť.

Vypočujte si podcast

Čosi podobné sa objavilo pred pár rokmi. Astronómovia narazili na ďalekú hviezdu, ktorá sa správala veľmi zvláštne. Dokonca tak zvláštne, že jedným z rozumných – a to v tomto prípade zdôrazňujeme – vysvetlení boli aj mimozemšťania.

Teraz vedci narazili na ďalšiu hviezdu, ktorá pripomína tú Tabbyinu. Tiež veľmi čudne bliká a hypotéz, ktorými sa to snažíme vysvetliť, je hneď niekoľko. Áno, znovu vrátane mimozemšťanov.

Hackeri tiež ukázali, ako by mohli napadnúť kľúčové medicínske zariadenia v nemocniciach. A čo by mali nemocnice urobiť, aby sa to nestalo.

Viac si vypočujte v podcaste TECH_FM.

Téma: TECH_FM

Podvody cez internet

Sudca Špecializovaného trestného súdu Ján Hrubala.
Stredajšie pojednávanie v kauze vraždy Jána Kuciaka bolo zrušené.

Kočnerov príbeh sa neskončí ani o mesiac

Akokoľvek senát rozhodne, posledné slovo padne na Najvyššom súde.

Súd odložil rozsudok v prípade vraždy Kuciaka

Pojednávanie odložili o mesiac.

Marian Kočner.

Archeologička Andrea Slaná z Považského múzea v Žiline sa venovala výskumu nečakane objavenej krypty pod žilinskou Katedrálou najsvätejšej trojice.
Podcast Pravidelná dávka

Potrebuje veda inteligentného dizajnéra?

Ako vzniklo hnutie inteligentného dizajnu, aký je jeho argument a do akej miery je presvedčivý.

Klik: Čo je cloud a sú tam vaše dáta v bezpečí?

Všetko, čo ste chceli vedieť o cloude a bezpečnosti.

William English bol spoluvynálezca počítačovej myši.