SOUL, BRATISLAVA. Mesačné aktualizácie a záplaty po dobu troch rokov sľubuje Samsung podnikom, ktoré hľadajú mobilnú platformu pre svojich zamestnancov.
Galaxy Note 8 Enterprise Edition s cenou 994 dolárov sa snaží byť vstupom do podnikového segmentu.
Doposiaľ sa firma zameriavala hlavne na domácnosti a jednotlivcov. Nová stratégia však hľadá nové trhy pre odbyt mobilov aj v korporátnom prostredí.
Firma buduje novú ponuku, ktorá má podniky uistiť o tom, že zariadenia od Samsungu nie sú neuváženou voľbou.
Nový obchodný program podľa magazínu Gadgets 360 počíta s tým, že každý z dostupných modelov bude v predaji minimálne dva roky, pričom mobily budú vybavené sadou bezpečnostných technológií a nástrojmi pre vzdialenú správu a manažment.
IT tímy budú mať možnosť na diaľku jednotlivé zariadenia konfigurovať, udržiavať v prevádzke ich aplikácie, ako aj riadiť celý systém aktualizácií a záplat.
Mobily určené do podnikového prostredia sa nelíšia od spotrebiteľských hardvérovými parametrami, ale technologickým zázemím a podporou. Práve od nich sa očakáva istota bez nečakaných zmien, obmedzených dostupností či neobmedzená kompatibilita so všetkým, čo je odvetvovým štandardom.