Na YouTube sa vráti viac reklám

Reklamy sa vrátia do kanálov, ktoré YouTube vyradil zo svojich reklamných programov.

(Zdroj: PIXABAY/CC)

SAN FRANCISCO, BRATISLAVA. YouTube opäť mení algoritmy, ktoré rozhodujú o umiestnení reklám do videí. Po novom sa má reklama vrátiť na tretinu obsahu, ktorý bol pri posledných zmenách označený ako nevhodný.

To znamená viac tržieb pre YouTube, viac peňazí pre tvorcov obsahu a viac zobrazenej reklamy pre používateľov služby.

Firma v minulosti čelila kritike za to, že nákladné reklamné kampane sa zobrazujú aj pri videách, ktoré nie sú vhodným obsahom pre tento účel. Šlo nielen o extrémistické videá a propagandu, ale aj iný obsah, ktorý algoritmy vyhodnotili ako nevhodný pre rodinné sledovanie.

Článok pokračuje pod video reklamou

Tvorcovia obsahu, ktorí prišli o tržby z reklám museli podľa BBC individuálne žiadať YouTube o to, aby prehodnotil ich vyradenie z reklamného programu. Operátori následne vyhodnocovali jednotlivé žiadosti, aby rozhodli o ich oprávnenosti.

YouTube zozbierané dáta zanalyzoval a na ich základe upravil algoritmy tak, aby opätovne prehodnotili obsah kanálov. Výsledkom je, že tretina z vyradených kanálov sa opäť stane priestorom pre zobrazovanie reklamy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: YouTube


Článok je zaradený aj do ďalších tém Google

Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Podcast Klik

Klik: Nie, váš telefón vás nepočúva, ale môže robiť iné aktivity

Prehľad technologických správ týždňa.

PODCAST ZOOM

Zoom: Globálne otepľovanie ukázali cyklistické preteky

Čo nám cyklistika hovorí o zmene klímy.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 674
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 327
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 806
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 267
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 235
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 666
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 987
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 581
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 754
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 359