SME
Utorok, 27. júl, 2021 | Meniny má BoženaKrížovkyKrížovky

Na YouTube sa vráti viac reklám

Reklamy sa vrátia do kanálov, ktoré YouTube vyradil zo svojich reklamných programov.

(Zdroj: PIXABAY/CC)

SAN FRANCISCO, BRATISLAVA. YouTube opäť mení algoritmy, ktoré rozhodujú o umiestnení reklám do videí. Po novom sa má reklama vrátiť na tretinu obsahu, ktorý bol pri posledných zmenách označený ako nevhodný.

To znamená viac tržieb pre YouTube, viac peňazí pre tvorcov obsahu a viac zobrazenej reklamy pre používateľov služby.

Firma v minulosti čelila kritike za to, že nákladné reklamné kampane sa zobrazujú aj pri videách, ktoré nie sú vhodným obsahom pre tento účel. Šlo nielen o extrémistické videá a propagandu, ale aj iný obsah, ktorý algoritmy vyhodnotili ako nevhodný pre rodinné sledovanie.

Skryť Vypnúť reklamu

Tvorcovia obsahu, ktorí prišli o tržby z reklám museli podľa BBC individuálne žiadať YouTube o to, aby prehodnotil ich vyradenie z reklamného programu. Operátori následne vyhodnocovali jednotlivé žiadosti, aby rozhodli o ich oprávnenosti.

YouTube zozbierané dáta zanalyzoval a na ich základe upravil algoritmy tak, aby opätovne prehodnotili obsah kanálov. Výsledkom je, že tretina z vyradených kanálov sa opäť stane priestorom pre zobrazovanie reklamy.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Jaroslav Spišiak je poradcom ministra vnútra Romana Mikulca.

Spišiak pomáha s reformou polície.


16 h
Peter Tkačenko

Výmena ministra vnútra by prospela aj koalícii.


19 h
Eliška Mintálová na OH Tokio 2020 / 2021.

Eliška Mintálová skončila vo finále K1 deviata.


Marián Szűcs 2 h

Neprehliadnite tiež

Rozhovor s doktorandom filozofie Jakubom Betinským


2 h
Jeff Bezos.

Kontrakt na modul v apríli získala konkurenčná firma SpaceX.


TASR 5 h
Ilustračné foto.

Meteor zrejme dopadol naďaleko mesta.


TASR 23 h
Kozmická loď Progress (tmavá časť v hornej časti záberu) je pripojená k modulu Pirs od februára. Spoločne zhoria v atmosfére.

Na pripojenie už čaká Nauka.


26. júl

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu
  2. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu
  3. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  4. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  5. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  6. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  7. Lenivý brunch s Muchom
  8. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti
  9. Sudoku na leto: Nenechajte sivé bunky zaháľať ani cez prázdniny
  10. VÚB banka ešte viac posilní leasingové služby
  1. Wüstenrot predstavuje novú stratégiu pre slovenský trh
  2. Na zmenu zdravotnej poisťovne vám po novom stačia 3 minúty
  3. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  4. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  5. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  6. Slovník investora 07: Bitcoin a jeho úloha v portfóliu investora
  7. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  8. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  9. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  10. Lenivý brunch s Muchom
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 10 385
  2. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 6 299
  3. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 5 765
  4. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci 4 323
  5. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie 4 273
  6. Od Česka až po Jadran 3 848
  7. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 3 130
  8. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu? 3 104
  9. Sudoku na leto: Nenechajte sivé bunky zaháľať ani cez prázdniny 2 068
  10. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu 2 017