SAN FRANCISCO, BRATISLAVA. Jej úlohou je zviditeľniť príspevky bez toho, aby bolo potrebné vytvárať pre ne reklamnú kampaň. Novú službu za 99 dolárové predplatné ponúka v testovacej prevádzke Twitter .
Algoritmy, ktoré pri výbere rozhodujú o tom čo sa ľuďom zobrazí a čo nie budú uprednostňovať príspevky z týchto účtov pred ostatnými.
Hoci služba zatiaľ nemá presný názov a analytici si nie sú istí jej dopadom na sociálnu sieť, k dispozícii je 30 dňový bezplatný test s následným spoplatnením .
Nástroj sa nechce zameriavať na celebrity ani veľké podniky, ktoré používajú niektoré z marketingových nástrojov, ktoré firma dlhodobo ponúka. Cieľom sú skôr malé a stredne veľké podniky a organizácie, ktoré nemajú dostatok zdrojov na to, aby si svoje kampane riadili a obslúžili.
Je to, ako by používateľský účet dostal značku priority. Tá rozhodne pri triediacich algoritmoch vždy o tom, že ak existuje možnosť voľby, do popredia sa pri triedení dostane príspevok s takouto značkou.
Sociálne siete nikdy nezobrazujú kompletný obsah, pretože by sa svojim objemom stal nečitateľný. Pre zobrazenie zostavujú vždy iba výber, pri ktorom očakávajú najviac záujmu alebo predaného reklamného priestoru.