Kultový Yahoo končí, značka sa zlúči pod nový názov

Yahoo po spojení s AOL dostane novú spoločnú značku.

Ilustračné foto(Zdroj: TASR, AP)

SANTA CLARA, BRATISLAVA. Je to značka, ktorá od roku 1995 výrazne formovala svet vyhľadávačov a freemailových služieb. Ak sa však Yahoo spomenie v dnešnom kontexte, najčastejšie sa hovorí o ekonomickom prepade firmy či o rozsiahlom úniku dát.

Americký Verizon, ktorý teraz spoločnosť preberá, však podľa magazínu Business Insider informoval, že značku Yahoo s najväčšou pravdepodobnosťou potlačí do úzadia. Hoci ide o jednu z ikon technologického sveta, činnosť firiem Yahoo a AOL zlúči pod spoločnú značku - Oath.

Článok pokračuje pod video reklamou

Verizon Communications totiž kupuje technologické torzo firmy Yahoo za 4,5 miliardy dolárov, zvyšok sa má transformovať na holdingovú spoločnosť Altaba.

Nová značka Oath má zastrešovať viac ako 20 samostatných internetových značiek v jednotnom portfóliu. Majú prejsť modernizáciou, premenou a zaviesť nový prístup k používateľovi. Môže sa preto stať, že Yahoo sa o nejaký čas definitívne stratí z povedomia.

Firma však značku úplne neutopí a ponechá si ju vo svojom portfóliu. Uvažuje o segmente predaja inzercie, kde má stále dobré meno.

Verizon chce intenzívne pracovať na zviditeľňovaní novej značky od leta tohto roka.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 241
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 535
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 806
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 594
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 9 023
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 589
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 636
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 668
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 807
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 214