Facebook bude videá prerušovať reklamami

Nový reklamný priestor má zaistiť nové tržby. Vývojári ho doposiaľ nechávali voľný, hoci konkurencia ho aktívne využíva.

(Zdroj: PIXABAY/CC)

MENLO PARK, BRATISLAVA. Používatelia sociálnej siete Facebook budú musieť strpieť reklamné vsuvky, ktoré ich budú prerušovať pri sledovaní multimédií. Facebook začína postupne vkladať do videí reklamy, od ktorých očakáva nové príjmy.

Za reklamné médium sa považuje každé video s dĺžkou nad 90 sekúnd, pri ktorého sledovaní strávil používateľ viac ako 20 sekúnd čistého času. Reklamu bude strategicky vložia do harmonogramu videa, aby neprichádzala vždy v rovnaký čas.

Facebook vyplatí 55 percent z tržieb tvorcom videí. Týka sa to iba videoklipov uložených vo firemnom cloude.

Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnakú stratégiu používa aj Google pri svojej službe YouTube. Počíta s tým, že tvorca videí môže sám určiť, či budú reklamné prvky do videí vkladané alebo nie. Navyše je možné ovplyvniť, aké druhy reklám budú k videu pripojené.

Vývojári majú podľa magazínu Cnet svoje prvé testy už za sebou. V auguste začali so sporadickým vkladaním reklám do živých videoprenosov v sociálnej sieti. Je iba otázkou času, kedy na novinku zareagujú vývojári nástrojov pre blokovanie reklám, aby nasadili rovnako spoľahlivý filter, aký môžeme používať na YouTube.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: YouTube


Článok je zaradený aj do ďalších tém Facebook, Google, Sociálne siete

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTORSKÁ STRANA PETRA TKAČENKA

Tri mýty o brexite

Briti už si hrozienka vyberať nebudú.

Píše Vladimír Bednár

Potrebujeme 14 strojov. Ale najmä kvalitnú diskusiu

Vôbec nejde o počet stíhačiek. Ale o to, či obranu riadia kompetentní ľudia.

Neprehliadnite tiež

Známky života môžu byť aj na Titane. Našli miesta, kde môžeme hľadať

Teploty sú hlboko pod bodom mrazu. Sú však miesta, kde by mohla byť tekutá voda.

PODCAST ZOOM

Zoom: Objav jediného neutrína môže spustiť revolúciu vo fyzike

Potrebujeme novú fyziku, ktorá lepšie vysvetlí vesmír.

PODCAST TECH_FM

Mladí už nechcú autá, netreba toľko ciest

Ako sa zmenia mestá a ako sa rozhodujú deti.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 207
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 406
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 364
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 703
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 565
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 998
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 264
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 2 990
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 949