SME

Za úbohý predaj Tribes: Vengeance môže Vivendi

Samotný titulok by vystačil na celú flash správu a mohli by sme povedať nejaký vtip. Tak napríklad:
Opitá sova letí lesom, zletí na zem a tam leží horeznak pod stromom:
"Kukuk, čvirik, alebo ako to bolo?"

Dobre, nebolo to nič extra, ale nám stačí ku šťastiu málo. Aby nás nikto nekritizoval za detinskosť, prehodíme pár viet aj k téme. V jednom zaujímavom rozhovore sa do sveta dostala správa o predajnosti Tribes: Vengeance, podľa kritikov výborná FPS. 47.000 kusov je málo aj pre slovenské superhviezdy, nieto ešte pre výbornú hru. Počas prvého týždňa si hru kúpilo bez dvoch stoviek osem tisíc hráčov a keď zvážime, že sa Tribes: Vengeance dostala do obchodov cez Vianoce, nie je to žiadna sláva. Kto za to môže? Na koho budeme zhnusene ukazovať prstom? Správne, marketingové oddelenie Vivendi. Reklama je dôležitá vec a tentoraz na to doplatilo akčné prekvapenie roka. Nebudeme však predsa smutní a povieme si ďalší podarený vtip...
"Ženy jazdia ako blesk. Trafia každý strom..."
Ehm.

Zdroj: www.actiontrip.com

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu