Firma síce napokon nebola generálnym partnerom súťaže Slovensko hľadá SuperStar, dnes je však generálnym partnerom koncertov SuperTour, ale aj pripravovaných albumov finalistov.
"Generálne partnerstvo nepovažujeme len za sponzoring koncertov, ale predovšetkým za možnosť, ako priblížiť finalistov našim zákazníkom," povedal hovorca Orange Peter Tóth. Firma podľa neho oslovila esemeskami najmä tých, ktorí sa pravidelne zapájajú do jej hier. Komerčnú správu dostali aj ľudia, ktorí poslali do nejakej súťaže čo i len niekoľko SMS.
"Zákazník, ktorý si nepraje takéto informácie formou SMS dostávať, môže o zastavenie ich zasielania požiadať zavolaním na zákaznícku linku 905," hovorí Tóth. Pracovníčka zákazníckej linky však o takejto možnosti nevedela. Neskôr informovala, že zákazník o to musí požiadať písomne.
Milan Hric z konkurenčného EuroTelu povedal, že ich zákazník si už pri uzatváraní zmluvy zadefinuje, či si želá reklamné informácie formou SMS. "Jeho súhlas či nesúhlas rešpektujeme a kedykoľvek ho môže zmeniť." Aj EuroTel pripúšťa, že výnimočne môže svojich zákazníkov informovať aj o nejakej významnej akcii, ktorá s firmou súvisí.
Zuzana Šangalová z Rady pre reklamu hovorí, že na Slovensku zákon komerčné SMS neobmedzuje. (zu)