Hrateľnosť by mala výraznejšie poskočiť menšou mierou skriptov. Tie síce výborne vytvárali dojem dobového konfliktu, v konečnom dôsledku však boli v niektorých momentoch iritujúce. Väčšia voľnosť a rôzne cesty vedúce k splneniu misií vymažú vyšľapaný lineárny chodníček. Na výber bude klasický kamikadze štýl alebo tiché zakrádanie sa. Umelá inteligencia bola v prvom CoD na bode mrazu, víťazila skôr kvantita nad kvalitou, čo by sa malo výrazne zmeniť v Call of Duty 2 a to u spolubojovníkov i protivníkov.
Hrateľné budú tri kampane za známe strany z predošlého konfliktu a ak bude správna konštelácia hviezd, dočkáme sa aj nemeckej strany. Ďalším lákadlom bude príbeh plný emócii a realistických dialógov (dabing hollywoodskych hviezd!), skutočné zbrane, ovládateľné vozidlá a mnoho ďalšieho. Na jeseň si znovu oblečieme uniformu, začneme fajčiť lacné cigarety a po uliciach sa budeme zakrádať a skákať do najbližších kanálov so striekacou pištolkou. Tak to máme radi.
Zdroj: www.3dgamers.com