Službu ST DSL bude možné zriadiť nielen prostredníctvom technika Slovak Telecomu, ale aj samoinštaláciou. Samoinštalácia služby ST DSL prinesie zákazníkovi benefit v skrátení času na inštaláciu služby a zároveň jednorazovú zľavu 400 Sk z mesačného paušálu. Zároveň prvých 200 zákazníkov získa od spoločnosti Slovak Telecom kartu Global s dvestokorunovým kreditom.
Zriadenie služby ST DSL samoinštaláciou je možné len na už existujúcej telefónnej prípojke alebo existujúcom prístupe ISDN BRA. Zákazník by si ešte pred jej objednaním mal preveriť, či na telefónnej prípojke alebo prístupe ISDN BRA je možné samoinštaláciu realizovať, a to zadaním svojho telefónneho čísla do pripraveného formulára na adrese www.telecom.sk/dsl. V prípade kladného výsledku si zriadenie samoinštaláciou možno objednať priamo na miestach predaja ST alebo telefonicky na centre služieb zákazníkov.
Po objednaní samoinštalácie zákazníka do 5 pracovných dní skontaktuje pracovník zásielkovej služby a doručí mu Samoinštalačný balíček, ktorého súčasťou bude splitter, prepojovacie káble a manuál. V prípade, že zákazníka na zadanej adrese nezastihne, zanechá kontaktné údaje s uvedením bezplatnej telefónnej linky, na ktorej si zákazník môže dohodnúť opakované doručenie balíčka. Ak by z nejakého dôvodu nedošlo k prevzatiu zásielky do 14 dní od prvého kontaktovania pracovníkom zásielkovej služby, Slovak Telecom bude považovať návrh na uzatvorenie Zmluvy o pripojení, resp. návrh na Dodatok k zmluve o pripojení za zrušený.
V prípade, že by zákazník mal problémy so samoinštalovaním služby ST DSL a potreboval by technickú podporu aj počas inštalácie, počas pracovných dní v čase od 8.00 hod. do 20.00 hod. a počas víkendov a sviatkov od 9.00 h do 17.00 hod. je k dispozícii technická podpora na linke 0900 211 111. Cena za minútu volania je 12,90 Sk s DPH.
Bližšie informácie o podmienkach zriadenia služby ST DSL samoinštaláciou zákazníci nájdu vo Všeobecných podmienkach na poskytovanie verejnej telekomunikačnej služby ST DSL.