EuroTel neupresnil, koľko bude stáť kampaň podporujúca zmenu značky na T-Mobile. FOTO - SME MIROSLAVA CIBULKOVÁ |
EuroTel ohlásil zmenu značky na T-Mobile, podľa nemeckej nadnárodnej skupiny T-Mobile International, ktorá je súčasťou najväčšieho mobilného operátora v strednej Európe. Konkurovať bude Orangeu, ktorého meno má tiež paneurópsky charakter.
"Základným dôvodom na zmenu mena je naša viera v silu medzinárodnej značky hlavne v oblasti mobilnej komunikácie. Naším cieľom je orientovať sa predovšetkým na služby zákazníkom," povedal René Obermann.
Čo všetko zmena značky prinesie zákazníkom, priblížil marketingový riaditeľ EuroTelu Marek Vašina: "Zákazníci sa dostanú k novým produktom a službám, exkluzívnym mobilným telefónom a obsahu (obrázky, zvonenia, videosekvencie)." Od mája privíta zákazníkov firmy nový dizajn predajní, reklamy, internetových stránok, ako aj celej komunikácie, ktorá bude v súlade s firemným dizajnom T-Mobile. Konkrétne zmeny bude firma komunikovať v priebehu nasledujúcich troch týždňov.
Zmena značky bude podľa generálneho riaditeľa EuroTelu Roberta Chvátala stáť niekoľko miliónov korún. Celú sumu, ktorú Chvátal odmietol konkretizovať, uhradí nemecký Deutsche Telekom, ktorý vlani prostredníctvom Slovak Telecomu firmu ovládol. T-Mobile, na ktorý sa EuroTel premenuje, je mobilnou divíziou nemeckej spoločnosti.
Po začlenení EuroTelu bude nemecký mobilný operátor T-Mobile obsluhovať v deviatich európskych krajinách a v Spojených štátoch vyše 80 miliónov zákazníkov. Firma, ktorú v súčasnosti v dôsledku privysokých cien roamingu prešetruje Európska komisia, od klientov vlani zinkasovala 25 miliárd eur, teda o 2,2 miliardy viac ako v predchádzajúcom roku.
Prezident Slovak Telecomu Miroslav Majoroš je presvedčený, že začlenenie do skupiny T-Mobil International je jedným z dôležitých krokov zhodnotenia miliardovej investície Telecomu. "Začlenenie EuroTelu do skupiny T-Mobile International vnímame ako veľmi silný potenciál pre jeho ďalší rast a zvýšenie trhového podielu," povedal Majoroš.
EuroTel je najmenší z trojice veľkých telekomunikačných podnikov, ktoré ovládajú 92 percent z približne 53-miliardového telekomunikačného trhu. Obsluhuje vyše 1,9 milióna zákazníkov, od ktorých vlani zinkasoval 12,6 miliardy korún. Jeho najväčším rivalom je súčasná jednotka Orange. Najväčší slovenský operátor má 2,3 milióna klientov, ktorí za uplynulý rok zaplatili za služby firmy 18,6 miliardy korún. (dc)