LONDÝN, BRATISLAVA. Je to návyk, ktorý sa skôr či neskôr zaryje hlboko do podvedomia. Pocítite hlad a bez rozmýšľania kliknete na tlačidlo v papierovej škatuľke. Mobil za vašim chrbtom odosiela objednávku a vy viete, že čoskoro sa zjaví poslíček s Pizzou.
Už od februára si zákazníci donáškovej služby Domino´s Pizza v Británii budú objednávať pizzu jednoduchšie ako doteraz. Kliknú na tlačidlo a zvyšok vybavia technológie. Bez toho, aby museli niečo vypisovať cez internet, alebo vytelefonovávať.
Tlačidlo je spárované cez Bluetooth s mobilom, ktorý odošle pri každom dopyte predprogramovanú objednávku. Akosi sa očakáva, že jednotlivci aj rodiny majú vždy rovnaký vkus. Vo chvíli, keď pizza opustí pec a vydá sa na cestu v starostlivosti poslíčka, tlačidlo sa podsvieti na červeno. Viete, že čochvíľa máte čakať donášku.
V súčasnosti firma podľa magazínu Digital Trends eviduje takmer osem objednávok z desiatich vo svojom elektronickom objednávkovom systéme, ľudia využívajú mobilnú aplikáciu aj internet. Tie zaistia aj úhradu z platobnej karty či cez niektorú zo zúčtovacích služieb.
Rýchle objednávky pri ktorých túžba predstihuje rozhodnutia je silným marketingom. Obzvlášť v prípade, ak platba prebehne bez vašej účasti – automaticky, priam za chrbtom. Túto taktiku už dlhšiu dobu využívajú niektoré spoločnosti dodávajúce kancelárske materiály a papiere do tlačiarní, skúšali to aj výrobcovia tonerov cez automatickú podporu, skúsenosti s fyzickými tlačidlami má aj Amazon pri drogistickom tovare.