SME
Nedeľa, 12. júl, 2020 | Meniny má NinaKrížovkyKrížovky

Google použije reklamu z internetu na bilbordoch

Jedno zadanie dostane reklamu nielen do počítačov a mobilov, ale aj do ulíc.

(Zdroj: google)

LONDÝN, BRATISLAVA. Reklamná sieť DoubleClick, ktorú prevádzkuje Google má nový rozmer. Inzercia, ktorá sa doposiaľ zobrazovala len na obrazovkách počítačov a mobilných zariadení mieri na verejné priestranstvá a do ulíc.

Google v Británii experimentuje s elektronickou podobou reklamy na veľkoplošných obrazovkách, kde sa snaží zistiť, aké účinné je cielenie reklamy, ktorú možno na plochách v priebehu dňa meniť. Pripravuje tak silnú konkurenciu k tradičným papierovým bilbordom.

Reklamný systém ponúka podľa magazínu Business Insider pohodlie obsluhy z počítača pre inzerentov a pomáha vyberať komu sa má reklama zobraziť. Google berie do úvahy čas, počasie, príjazdy vlakov a autobusov, ako aj ďalšie prvky, ktoré zapadajú do celého konceptu.

Skryť Vypnúť reklamu

Experiment bude prebiehať do konca mesiaca a má priniesť hrubý obraz o potenciále technológie. Kým pre inzerentov to môže byť pohodlné a zaujímavé, Google vidí prednosť v cielenom budovaní stratégií. Projekt nie je pripravený pre celoplošné a trvalé spustenie v prevádzke, ak sa však osvedčí, Google o ňom bude uvažovať.

Podobným prístupom sa zaoberajú aj firmy Xaxis, Rubicon Project či TubeMogul, ktoré spravujú elektronické reklamné plochy podobným spôsobom už dlhší čas. Chýba im však zázemie, ktoré by internetové kampane prepájalo s tými bilbordovými.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Nemeckí obyvatelia Smolníckej Huty. Nemci na Slovensko priniesli rozvoj remesiel, najmä baníctva.
Ilustračné foto
AUTORSKÁ STRANA MICHALA HAVRANA

Vraj ideme rúcať pyramídy (píše Michal Havran)

Ľudia sú si rovní a každý, kto tvrdí opak má našliapnuté do pekla.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Turistický sprievodca: Cestujeme na obľúbenú Malorku
  2. Slovenskí študenti rozumejú financiám čoraz lepšie
  3. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska
  4. Krížovkársky magazín Lišiak opäť v denníku SME
  5. Samsung „zdivočel“. Za nákup ponúka späť až 2 tisícky
  6. Ázii dali košom. Tieto bicykle sa celé vyrábajú na Slovensku
  7. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac
  8. Lokálne nákupy vo VIVO! Markete
  9. Kedysi ovocie chutilo inak. Rozmanitosť sa zachovala na dedinách
  10. Za päť rokov chce mať päť reštaurácií
  1. Viete, ako vzniká kvalitná šálka espressa?
  2. Turistický sprievodca: Cestujeme na obľúbenú Malorku
  3. Slovenskí študenti rozumejú financiám čoraz lepšie
  4. Rozdávajú sa dotácie na tepelné čerpadlá. Využite to, kým sa dá
  5. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska
  6. Keď sa inšpiráciou stane samotné víno
  7. Nezávislý test autokamer TESTADO dal vysoké hodnocení 9.1! Komu?
  8. O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku
  9. Samsung „zdivočel“. Za nákup ponúka späť až 2 tisícky
  10. Krížovkársky magazín Lišiak opäť v denníku SME
  1. Ázii dali košom. Tieto bicykle sa celé vyrábajú na Slovensku 47 849
  2. Za päť rokov chce mať päť reštaurácií 14 472
  3. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska 13 539
  4. Kedysi ovocie chutilo inak. Rozmanitosť sa zachovala na dedinách 13 338
  5. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 13 234
  6. Zmenia sa Vysoké Tatry na lunapark? 12 783
  7. 15 miest v Grécku, na ktoré sú domáci najpyšnejší 11 109
  8. Ťažšie sa vám dýcha? Možno máte vlhký dom 10 736
  9. Magazín denníka SME: Leto v Čechách a na Morave 9 717
  10. Leto na Slovensku: Mimoriadny 48-stranový magazín týždenníkov MY 9 621