Vyskúšali sme TechMatch aplikáciu, ktorá mala stáť 15-tisíc eur (test)

Kontroverzná konferencia TechMatch má aj aplikáciu. Jej vývoj stál do tritisíc eur, cena 15-tisíc eur by boli ľahko zarobené peniaze. 

(Zdroj: TechMatch)

Každý väčší veľtrh a konferencia by v dnešnej dobe mala mať vlastnú aplikáciu. Je totiž fajn mať poruke všetky dôležité informácie, mapy a rozpisy jednotlivých prednášok.

Slovenská startupová konferencia si takú aplikáciu dala spraviť za 15-tisíc eur, čo rozhodne nie je málo (vládna agentúra, ktorá TechMatch organizuje, tvrdí, že aplikácia bude nakoniec oveľa lacnejšia).

Zobrali sme preto smartfón, tablet a vyskúšali ju.

Článok pokračuje pod video reklamou

Bez mailu nič neprezradí

Pri prvom spustení musíte firme o sebe prezradiť niekoľko osobných informácií, vrátane e-mailovej adresy. Pri hesle našťastie zbytočne nevyžaduje krkolomné kombinácie. Význam tvorby konta je pre bežného človeka nulový.

Registrácia je nutná pre hlasovanie, vzájomnú komunikáciu a komentáre. Ani počas druhého dňa neboli tieto funkcie využívané, navyše, pri pokuse o hlasovanie nám aplikácia na smartfóne s Androidom vždy skončila chybovou informáciou.

Dobre a prehľadne je spracovaný program prednášok a podujatí, ktorý ušetrí zdĺhavé nastavovanie kalendára. Každú jednu udalosť si môžete automaticky pridať do kalendára, uložená bude aj s informáciami o mieste konania.

Prečítať si môžete aj informácie o rečníkoch, páčili sa nám aj detailné popisy jednotlivých startupov s kontaktnými informáciami a odkazmi na ich projekty.

Grafické rozhranie je čisté a prehľadné, dobre sa zobrazuje nielen na smartfónoch, ale aj na tabletoch.  

Ľahko zarobené peniaze

Ak by sa nakoniec za aplikáciu vyfakturovala cena 15-tisíc eur podľa prvej rámcovej zmluvy, mohol by si tvorca obsahu zablahoželať za ľahko zarobené peniaze.

Podľa informácií zo samotnej aplikácie pripravil obsah človek zo spoločnosti Stengl Finance, ktorá sa teraz vola Investeers. Všetko dôležité zabezpečil tvorca aplikácie, poľská firma Confrenz.

Tá ponúka jednoduchý nástroj, s ktorým sa dá rýchlo pripraviť obsah do aplikácie a dokonca zabezpečí aj jej publikovanie v obchodoch pre Android a iOS aplikácie.

Aplikácia teda nebola vytvorená od základov, platilo sa len za použitie už vytvoreného riešenia doplneného o dodané informácie. Aplikáciu Confrenz využili aj ďalšie konferencie, napríklad pri Startup Iceland 2015 boli náklady približne tisíc eur a ozvalo sa aj viacero slovenských vývojárov, ktorí by ju dokázali spraviť za zlomok z 15-tisícového rozpočtu.

Podľa oficiálneho cenníku je základná cena za aplikáciu 2-tisíc eur. Funkcie pre komunikáciu a zoznam miest konania je za príplatok. Náklady na tvorbu TechMatch aplikácie by teda nemali presiahnuť 2700 eur.

V dobe písania článku si Android verziu aplikácie stiahlo menej ako sto ľudí, hodnotená bola jedným bodom z piatich. Pre Apple zariadenia nie je dostupná informácia o počte stiahnutí, nehodnotil ju tam zatiaľ nikto.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 26 159
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 192
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 933
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 464
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 425
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 742
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 923
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 356
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 112
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 882