OFICIÁLNA SPRÁVA

EuroTel sa oddnes až do 2. mája mení na T-Mobile

EuroTel Bratislava oznamuje, že od 11. apríla 2005 vstupuje do trojtýždňového prechodného obdobia, ktoré vyvrcholí 2. mája 2005 definitívnou zmenou značky na T-Mobile.

EuroTel Bratislava oznamuje, že od 11. apríla 2005 vstupuje do trojtýždňového prechodného obdobia, ktoré vyvrcholí 2. mája 2005. Počas tohto obdobia sa zmení značka EuroTel na T-Mobile, obchodné meno spoločnosti sa zmení na T-Mobile Slovensko, a. s. a EuroTel sa definifívne začlení do skupiny T-Mobile International, jednej z najväčších mobilných komunikačných spoločností na svete a vôbec najväčšieho mobilného operátora v strednej a východnej Európe.

EuroTel a T-Mobile International úzko spolupracovali už od roku 2002. V decembri 2004 sa Slovak Telecom, a. s. odkúpením 49% balíka akcií EuroTelu stal jediným vlastníkom spoločnosti. Predstavenstvo následne rozhodlo o zmene značky spoločnosti na T-Mobile, čím sa EuroTel stane deviatym členom skupiny T-Mobile. Zmena značky je pre spoločnosť finálnym krokom k využívaniu všetkých synergií v rámci skupiny T-Mobile.

"Ako 100% akcionár EuroTelu vnímame jeho začlenenie do skupiny T-Mobile International ako veľmi silný potenciál pre jeho ďalší rast a zvýšenie trhového podielu. Je to zároveň aj jeden z dôležitých krokov pre zhodnotenie našej investície. Príchod svetovej značky T-Mobile bude mať nepochybne zásadný vplyv na rozvoj celého slovenského telekomunikačného trhu, pretože v krátkom čase prinesie hmatateľné výhody pre všetkých súčasných aj budúcich zákazníkov mobilných telekomunikačných služieb," povedal Miroslav Majoroš, prezident/CEO Slovak Telecomu.

Zmena značky postupne prinesie zmenu obchodného mena spoločnosti z EuroTel Bratislava, a. s. na T-Mobile Slovensko, a. s.

Zmena značky prinesie najväčšiu výhodu zákazníkom, ktorí získajú prístup k inovatívnym produktom a službám, exkluzívnym mobilným telefónom a prvotriednemu mobilnému obsahu. Vďaka výhodám v oblasti roamingu budú mať zákazníci jednoduchý prístup k mobilným hlasovým a dátovým službám vo všetkých sieťach skupiny T-Mobile v zahraničí. Od 2. mája 2005 privíta T-Mobile Slovensko svojich zákazníkov v predajniach s novým dizajnom a celá komunikácia spoločnosti bude v súlade s oficiálnym korporátnym dizajnom T-Mobile.

Existujúce zmluvy medzi EuroTelom a jeho zákazníkmi, dodávateľmi a tretími stranami zostanú účinné bez nutnosti ich zmien alebo dodatkovania, keďže EuroTel Bratislava, a.s. len zmení svoje obchodné meno na T-Mobile Slovensko, a.s., z právneho hľadiska zostávajúc tou istou právnickou osobou ako pred týmito zmenami.

„Vstupom EuroTelu do skupiny T-Mobile vypĺňa Slovensko medzeru v úplnom zastúpení značky T-Mobile v regióne strednej Európy. Slovenským zákazníkom to prinesie tri zásadné výhody: 1) medzinárodne transparentné služby 2) exkluzívne mobilné telefóny 3) nové prístupy k zákazníckej starostlivosti“, uviedol Robert Chvátal, generálny riaditeľ EuroTelu a dodal: „Sme presvedčení, že rebranding bude prínosom nielen pre slovenských zákazníkov, ale aj pre akcionára a našich 1.300 zamestnancov, ktorí zohrávajú významnú úlohu v transformácii EuroTelu. Ich rola v nasledujúcich mesiacoch však bude ešte dôležitejšia. V rokoch 2003 a 2004 bol EuroTel najrýchlejšie rastúcim mobilným operátorom v Slovenskej republike a našim cieľom je i naďalej posilňovať konkurencieschopnosť pod novou značkou T-Mobile.“

T-Mobile International je dcérskou spoločnosťou Deutsche Telekomu, patrí medzi najväčších mobilných operátorov na svete a je jednotkou v strednej a východnej Európe. Služby pod značkou T-Mobile poskytuje 80 miliónom zákazníkom v deviatich krajinách: v Rakúsku, Chorvátsku, Českej republike, Nemecku, Maďarsku, Holandsku, Veľkej Británii, USA a oddnes aj na Slovensku. Ďalších približne 40 miliónov zákazníkov využíva služby spoločností, ktorých majoritným akcionárom je T-Mobile alebo Deutsche Telekom. T-Mobile je jediným mobilným operátorom na svete, ktorý vďaka 100% účasti v T-Mobile USA poskytuje služby pod rovnakou značkou v Európe a zároveň na severoamerickom kontinente.
Popri službách založených na GSM, GPRS a UMTS, ponúka T-Mobile prístup vo viac ako 12.000 HotSpotoch v Európe a v USA prostredníctvom sietí WLAN ako súčasť integrovaných širokopásmových bezdrôtových dátových služieb pre mobilnú kanceláriu a internet.

Pri dnešnej príležitosti René Obermann, generálny riaditeľ T-Mobile International, povedal: „So zmenou na značku T-Mobile získava EuroTel jedinečnú pridanú hodnotu. V posledných rokoch spoločnosť dosahovala vynikajúce výsledky a vo významnej miere prispela k celkovému rozvoju mobilnej komunikácie na Slovensku. Spoločnosť bude naďalej pokračovať v úspešnom raste ako člen skupiny T-Mobile, posilní si pozíciu v konkurenčnom prostredí slovenského trhu a bude naďalej expandovať v dôležitých oblastiach s perspektívou rastu. Naše skúsenosti dokazujú, že pozícia telekomunikačných spoločností na trhu sa so zmenou značky trvalo posilnila. Našim zámerom je docieliť tento efekt aj na Slovensku.“

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Koho odfotili s Kollárom či Lipšicom? Politici a mafiáni na fotkách

Súd na kauciu prepustil z väzby Ľubomíra Kudličku, považovaného za šéfa gangu takáčovcov. Bol na prvej fotke spájajúcej mafiu a politika.

TECH

O krok bližšie k základni na Mesiaci. Je plný vody

Voda sa na Mesiac dostala krátko po jeho vzniku.

Neprehliadnite tiež

Vo vnútri Mesiaca je množstvo vody, pomôže pri kolonizácii

Voda sa na Mesiac dostala krátko po jeho vzniku.

Google pridáva do vyhľadávania a máp SOS upozornenia

Nový nástroj má upozorniť ľudí na hroziace nebezpečenstvo v ich okolí a poskytnúť užitočné informácie v krízovej situácii.

Robotický vysávač sa môže stať najväčším špehom v domácnostiach

Okrem prachu z podlahy pozbiera aj informácie o rozložení domu.

Sedem tipov, ako vám smartfón pomôže na dovolenke

Naplánujte si s ním cestu, vyhnite sa zápcham, nájdite najlacnejší hotel a prepočítajte cudziu menu.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  2. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  7. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. Cíťte sa v priestore príjemne
  3. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  5. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  6. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  7. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  8. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  9. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  10. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  1. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 849
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 825
  3. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 530
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 290
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 3 177
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 049
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 2 729
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 002
  9. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 051
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 898