EuroTel Bratislava oznamuje, že od 11. apríla 2005 vstupuje do trojtýždňového prechodného obdobia, ktoré vyvrcholí 2. mája 2005. Počas tohto obdobia sa zmení značka EuroTel na T-Mobile, obchodné meno spoločnosti sa zmení na T-Mobile Slovensko, a. s. a EuroTel sa definifívne začlení do skupiny T-Mobile International, jednej z najväčších mobilných komunikačných spoločností na svete a vôbec najväčšieho mobilného operátora v strednej a východnej Európe.
EuroTel a T-Mobile International úzko spolupracovali už od roku 2002. V decembri 2004 sa Slovak Telecom, a. s. odkúpením 49% balíka akcií EuroTelu stal jediným vlastníkom spoločnosti. Predstavenstvo následne rozhodlo o zmene značky spoločnosti na T-Mobile, čím sa EuroTel stane deviatym členom skupiny T-Mobile. Zmena značky je pre spoločnosť finálnym krokom k využívaniu všetkých synergií v rámci skupiny T-Mobile.
"Ako 100% akcionár EuroTelu vnímame jeho začlenenie do skupiny T-Mobile International ako veľmi silný potenciál pre jeho ďalší rast a zvýšenie trhového podielu. Je to zároveň aj jeden z dôležitých krokov pre zhodnotenie našej investície. Príchod svetovej značky T-Mobile bude mať nepochybne zásadný vplyv na rozvoj celého slovenského telekomunikačného trhu, pretože v krátkom čase prinesie hmatateľné výhody pre všetkých súčasných aj budúcich zákazníkov mobilných telekomunikačných služieb," povedal Miroslav Majoroš, prezident/CEO Slovak Telecomu.
Zmena značky postupne prinesie zmenu obchodného mena spoločnosti z EuroTel Bratislava, a. s. na T-Mobile Slovensko, a. s.
Zmena značky prinesie najväčšiu výhodu zákazníkom, ktorí získajú prístup k inovatívnym produktom a službám, exkluzívnym mobilným telefónom a prvotriednemu mobilnému obsahu. Vďaka výhodám v oblasti roamingu budú mať zákazníci jednoduchý prístup k mobilným hlasovým a dátovým službám vo všetkých sieťach skupiny T-Mobile v zahraničí. Od 2. mája 2005 privíta T-Mobile Slovensko svojich zákazníkov v predajniach s novým dizajnom a celá komunikácia spoločnosti bude v súlade s oficiálnym korporátnym dizajnom T-Mobile.
Existujúce zmluvy medzi EuroTelom a jeho zákazníkmi, dodávateľmi a tretími stranami zostanú účinné bez nutnosti ich zmien alebo dodatkovania, keďže EuroTel Bratislava, a.s. len zmení svoje obchodné meno na T-Mobile Slovensko, a.s., z právneho hľadiska zostávajúc tou istou právnickou osobou ako pred týmito zmenami.
„Vstupom EuroTelu do skupiny T-Mobile vypĺňa Slovensko medzeru v úplnom zastúpení značky T-Mobile v regióne strednej Európy. Slovenským zákazníkom to prinesie tri zásadné výhody: 1) medzinárodne transparentné služby 2) exkluzívne mobilné telefóny 3) nové prístupy k zákazníckej starostlivosti“, uviedol Robert Chvátal, generálny riaditeľ EuroTelu a dodal: „Sme presvedčení, že rebranding bude prínosom nielen pre slovenských zákazníkov, ale aj pre akcionára a našich 1.300 zamestnancov, ktorí zohrávajú významnú úlohu v transformácii EuroTelu. Ich rola v nasledujúcich mesiacoch však bude ešte dôležitejšia. V rokoch 2003 a 2004 bol EuroTel najrýchlejšie rastúcim mobilným operátorom v Slovenskej republike a našim cieľom je i naďalej posilňovať konkurencieschopnosť pod novou značkou T-Mobile.“
T-Mobile International je dcérskou spoločnosťou Deutsche Telekomu, patrí medzi najväčších mobilných operátorov na svete a je jednotkou v strednej a východnej Európe. Služby pod značkou T-Mobile poskytuje 80 miliónom zákazníkom v deviatich krajinách: v Rakúsku, Chorvátsku, Českej republike, Nemecku, Maďarsku, Holandsku, Veľkej Británii, USA a oddnes aj na Slovensku. Ďalších približne 40 miliónov zákazníkov využíva služby spoločností, ktorých majoritným akcionárom je T-Mobile alebo Deutsche Telekom. T-Mobile je jediným mobilným operátorom na svete, ktorý vďaka 100% účasti v T-Mobile USA poskytuje služby pod rovnakou značkou v Európe a zároveň na severoamerickom kontinente.
Popri službách založených na GSM, GPRS a UMTS, ponúka T-Mobile prístup vo viac ako 12.000 HotSpotoch v Európe a v USA prostredníctvom sietí WLAN ako súčasť integrovaných širokopásmových bezdrôtových dátových služieb pre mobilnú kanceláriu a internet.
Pri dnešnej príležitosti René Obermann, generálny riaditeľ T-Mobile International, povedal: „So zmenou na značku T-Mobile získava EuroTel jedinečnú pridanú hodnotu. V posledných rokoch spoločnosť dosahovala vynikajúce výsledky a vo významnej miere prispela k celkovému rozvoju mobilnej komunikácie na Slovensku. Spoločnosť bude naďalej pokračovať v úspešnom raste ako člen skupiny T-Mobile, posilní si pozíciu v konkurenčnom prostredí slovenského trhu a bude naďalej expandovať v dôležitých oblastiach s perspektívou rastu. Naše skúsenosti dokazujú, že pozícia telekomunikačných spoločností na trhu sa so zmenou značky trvalo posilnila. Našim zámerom je docieliť tento efekt aj na Slovensku.“