Vedenie EuroTelu o tom už informovalo zamestnancov, no ešte stále považuje túto informáciu za dôvernú. Už o niekoľko dní by sa mala začať reklamná kampaň, ktorá pripraví zákazníkov na zmenu značky.
Spolu s premenovaním postupne prinesie operátor pod novým názvom aj nové produkty a služby, resp. doteraz poskytované produkty a služby by mali dostať nové názvy.
EuroTel nepripraví akcie súvisiace s re-brandingom len pre zákazníkov, ale aj pre vlastných zamestnancov. Tí na veľkej zamestnaneckej párty oslávia 14 rokov existencie EuroTelu a rozlúčia sa s touto značkou.
Podľa informácií servera Mobilmania.sk EuroTel tiež začal s rekonštrukciou niektorých predajní, ktoré prispôsobuje požiadavkám T-Mobile.
Poznámka 11.4.2005: Pôvodné informácie v tejto správe boli mierne skreslené - k zmene značky nepríde 1.5. ale 2.5. Viac aktuálnych informácií nájdete napr. na http://mobil.sme.sk/c/2006121/Dnes-o-polnoci-sa-zacal-prerod-znacky-EuroTel-na-T-Mobile.html