Napriek tomu, sa z rozhovoru dozvedáme nové informácie o príbehu a hrateľnosti, zopakujeme si čo už vieme o zbraniach či nových nepriateľoch. Čo sa teda stalo po ukončení príbehu z tretieho dielu? (POZOR, tí čo ste nedohrali trojku, v nasledujúcich riadkoch prezrádzame jej koniec!). V koži vesmírneho mariňáka sa vám na konci hry podarilo uzavrieť dieru do Pekla a zabrániť tak invázií príšer. Teraz, dva roky po týchto nervy drásajúcich udalostiach, sa ako bojový inžinier vraciate späť na Mars spolu s vedeckou pracovníčkou Dr. Elizabeth McNeil (to je tá, čo v trojke informovala Zem o udalostiach na Červenej planéte), aby ste zistili, čo vysiela neznámy signál. Najprv to vyzerá na signál podobný tomu, čo vychádzal zo zbrane Soul Cube, avšak veľmi rýchlo zistíte, že portál do Pekla je znovu otvorený.
Toľko nám vývojári prezradili o príbehu. Na akciu typu Doom je toho viac než dosť ;). Samotná hrateľnosť sa má zmeniť v prospech akcie. V pôvodnom Doomovi boli akčné momenty takmer rovnako často striedané tichými momentami. Hra je akčnejšia najmä z toho dôvodu, že je oveľa kratšia. Napriek tomu sa je vraj na čo tešiť. Starí fanúšikovia určite ocenia dvojitú brokovnicu, ktorú nájdu v kancelárii Seržanta z trojky. Očakávanou zbraňou je tiež Grabber, veľmi podobný Gravity Gunu z Half-Life 2. Zbraň veľmi dobre využíva možnosti fyzikálneho enginu, okrem posúvania predmetov však s ňou bude môžné tiež "chytiť" príšerky, prípadne odraziť raketový útok.
O nových nepriateľoch ako The Vulgar, vylepšená verzia Impa, o lietajúcich Forgotten, televíznych Bruisers a nebezpečných Hunters sa dozviete okrem iného dozviete v našej staršej novinke.
Zdroj: cgonline.com