Pre zákazníkov sú obzvlášť citlivé najmä situácie, pri ktorých dochádza k zmene čísla telefónnych liniek. Od 1. marca 2005 bude riešením takýchto prípadov zriadenie voliteľného volacieho programu ST Virtuálna linka so zachovaním pôvodného čísla a následné aktivovanie režimu Hlasová informácia.
Súčasťou jednoduchej aktivačnej procedúry uskutočnenej zákazníkom je aj nahranie samotného textu hlasovej informácie. Každý, kto zavolá na pôvodné telefónne číslo, bude presmerovaný na nahranú hlasovú informáciu, vypočuje si jej znenie a dozvie sa všetky potrebné informácie o novom čísle, zmenenej adrese firmy, nových otváracích či stránkových hodinách, prípadne o dlhodobom pobyte mimo pracoviska. Maximálna dĺžka hlasovej informácie je až 5 minút, pričom jej znenie je možné kedykoľvek zmeniť a upraviť podľa aktuálnych potrieb.
Všetky možnosti hlasovej informácie je možné poskytnúť aj pre klasickú telefónnu linku a pre každé číslo základnej ISDN linky (ISDN BRA).